PracaGrupypl.praca.dyskusjePROGRAMY GRAEICZNE!!! › PROGRAMY GRAEICZNE!!!
    From: "AS" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: PROGRAMY GRAEICZNE!!!
    Date: Sun, 13 Oct 2002 15:49:11 +0200

    Bardzo potrzebuję profesjonalnych programów graficznych do robienia
    grafiki,
    obróbki zdjęć, do robienia animacji. Jeśli ktoś posiada instalki, niech da
    mi znać. Mój nr gg 2481937, meil o...@w...pl
    Za wszelką pomoc dziękuje, a piwko też będzie:)
    Jeśli ktoś mógłby mi troche w tym pomóc, wskazać literaturę, odpowiednio
    prowadzone szkolenia, szkoły w Trójmieście, byłbym niezmiernie wdzięczny.
    Umieściłem to ogłoszonko tutaj, ponieważ z tym wiążę w przyszłości pracę.
    Bardzo prosiłbym o opinie ludzi na temat pracy w dziedzine grafiki, reklamy.
    Jakie są perspektywy, wymagania. Może dacie mi jakieś wskazówki, miejsca,
    gdzie należałoby zacząć jakieś działania. Bardzo, bardzo byłbym wdzięczny.

    Sylwek