PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAK OBLICZYĆ STAWKE NETTO ZA GODZINĘ PRACY ?

  • 1. Data: 2005-01-02 13:18:38
    Temat: JAK OBLICZYĆ STAWKE NETTO ZA GODZINĘ PRACY ?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Witam i jednocześnie Szczęśliwego Nowego Roku życzę !

    Mam pytanie- jak oblicza się prawidłowo netto stawkę za godzinę ?
    Z tego co wiem, to zależy czy sie odprowadza ZUS czy nie - to stawka jest
    różna
    ale np 5,50 brutto za godzinę - ile wychodzi netto z opłaconym przez firmę
    ZUSem
    a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

    Pozdr
    Kasia

  • 2. Data: 2005-01-02 13:34:32
    Temat: Re: JAK OBLICZYĆ STAWKE NETTO ZA GODZINĘ PRACY ?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Kasia <k...@w...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > firmę ZUSem
    > a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

    Naliczenia Zusu to jest 18.71% plus ubezpieczenie zdrowotne - odliczane
    od podatku 7,75%, nieodliczane od podatku 0,75% (od stycznia 2005 -
    chyba tyle, dokladnie nie pamietam) /ubezpieczneie zdrowotne liczy się
    od tego co ci wyjdzie po odjęciu zusu/.
    I od tego jeszcze uciąć podatek - 19% (trzeba uwzględnić koszty: czy
    umowa na pracę, czy zlecenia...)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-01-02 15:01:52
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    firmę
    > ZUSem
    > a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

    Stawki wynagrodzenia ustala się w kwocie brutto.

    wa