1. Data: 2005-01-02 13:18:38
Temat:JAK OBLICZYĆ STAWKE NETTO ZA GODZINĘ PRACY ?
Od:"Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i jednocześnie Szczęśliwego Nowego Roku życzę !

Mam pytanie- jak oblicza się prawidłowo netto stawkę za godzinę ?
Z tego co wiem, to zależy czy sie odprowadza ZUS czy nie - to stawka jest
różna
ale np 5,50 brutto za godzinę - ile wychodzi netto z opłaconym przez firmę
ZUSem
a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

Pozdr
Kasia

2. Data: 2005-01-02 13:34:32
Temat:Re: JAK OBLICZYĆ STAWKE NETTO ZA GODZINĘ PRACY ?
Od:"Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Kasia <k...@w...pl>
wystukał[a]:
> [...]
> firmę ZUSem
> a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

Naliczenia Zusu to jest 18.71% plus ubezpieczenie zdrowotne - odliczane
od podatku 7,75%, nieodliczane od podatku 0,75% (od stycznia 2005 -
chyba tyle, dokladnie nie pamietam) /ubezpieczneie zdrowotne liczy się
od tego co ci wyjdzie po odjęciu zusu/.
I od tego jeszcze uciąć podatek - 19% (trzeba uwzględnić koszty: czy
umowa na pracę, czy zlecenia...)

Pozdrawiam
Nikiel ;-)

--
# od niklu # # gg - 4939629 #
# (A. Einstein) #

3. Data: 2005-01-02 15:01:52
Od:"wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
firmę
> ZUSem
> a ile wychodzi za godzinę netto bez opłacania ZUSu ??

Stawki wynagrodzenia ustala się w kwocie brutto.

wa