PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!

  • 11. Data: 2005-01-05 08:44:43
    Temat: Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: neomagic [Tue, 4 Jan 2005 23:20:08 +0100]:

    > tylko troche wiecej wiary...

    Wiary w co? Ze uda sie wykantowac jak najwiecej takich
    biednych jeleni jak Ty i zarobic na dodatkowe piwo?

    Kira

  • 12. Data: 2005-01-05 12:15:45
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Kolejny pajac przyczepil sie do jednego slowka i mysli ze tym cos zdziala...
    Po za tym prosilbym sie podpisywac imieniem i nazwiskiem pod swoimi
    wypowiedziami przynajmiej raz w danym temacie... skoro was na to nie stac to
    nie wypowiadajcie sie na dany temat...!!!!!

  • 13. Data: 2005-01-05 12:27:04
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl>

    neomagic wrote:
> [...]
    > wypowiedziami przynajmiej raz w danym temacie... skoro was na to nie stac to
    > nie wypowiadajcie sie na dany temat...!!!!!

    [ciach reszta]

    No tak, raz już się pod swoim postem w tym temacie Pan podpisał, więc
    przyczepić się nie można. Ale za to można by sie przyczepić do
    niestosowania starego zwyczaju odpisywania pod postami. Takie stare
    polskie przysłowie przychodzi mi na myśl, ale chyba się jeszcze
    powstrzymam...

    Pozdrawiam
    Ami Morton

  • 14. Data: 2005-01-05 13:19:04
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 13:15:45 +0100, neomagic <n...@v...pl> napisał:

    > Po za tym prosilbym sie podpisywac imieniem i nazwiskiem pod swoimi
    > wypowiedziami przynajmiej raz w danym temacie... skoro was na to nie
    > stac to
    > nie wypowiadajcie sie na dany temat...!!!!!
    a dlaczego?... Jezeli wysylam oficjalne pismo, to sa wymagane moje
    personalia - to zrozumiale.
    Ale takie miejsca jak newsnet, irc, komunikatory, chat nie wymagaja
    podawania swoich personaliow. Calkowicie wystarcza nick, szczegolnie, ze
    niektorzy sa znani bardziej pod swoim nickiem niz pod nazwiskiem :-))

    To zwyczaje netowe, jak ich ktos nie aprobuje, to spokojnie moze pisac
    listy tradycyjne a na kompie tylko grac w quake'a :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084