PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-01-01 23:10:36
    Temat: Swiadectwo pracy
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Witam

    W piątek skonczyla mi sie umowa, dostalem swiadectwo pracy, ale dopiero
    dzis dopatrzylem sie nastepujacej niescislosci:
    w swiadectwie stoi napisane:stosunek pracy ustal w wyniku a) rozwiązania
    (i dopisane) z upływem czasu na jaki zostala zawarta (art30, par 1
    pkt4KP).Punkty b (szczegolne przypadki rozwiazania) i c (wygasniecie) sa
    "puste". Pytanie: czy jest to jakis duzy blad, ktory trzeba koniecznie
    poprawiac?

    pozdr i thx za odp

  • 2. Data: 2005-01-02 01:27:14
    Temat: Re: Swiadectwo pracy
    Od: Marek <m...@n...pl>

    Pajączek napisał(a):
> [...]
    > pkt4KP).Punkty b (szczegolne przypadki rozwiazania) i c (wygasniecie) sa
    > "puste". Pytanie: czy jest to jakis duzy blad, ktory trzeba koniecznie

    Witaj.

    Problem tkwi..... no własnie w czym problem ??

    Winno być wpisane zgodnie z kodeksem :

    a) rozwiązania umowy o pracę z upływem czasu, na ktory byla zawarta
    Art.30par.1pkt.4 Kp.
    b) nie
    c) nie

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2005-01-02 10:00:48
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Winno być wpisane zgodnie z kodeksem :
    >
    > a) rozwiązania umowy o pracę z upływem czasu, na ktory byla zawarta

    MOże się czepiam, ale IMHO umowa nie została rozwiązana, tylko wygasła.

  • 4. Data: 2005-01-02 10:19:35
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > MOże się czepiam, ale IMHO umowa nie została rozwiązana, tylko
    wygasła.

    Nie masz racji. Umowa uległa rozwiązaniu z upływem czasu, na który
    została zawarta. Wygaśnięcie umowy o pracę następuje w innych
    okolicznościach (śmierć pracodawcy lub pracownika, trwająca ponad 3
    miesiące nieobecność pracownika z powodu aresztowania).

    wa

  • 5. Data: 2005-01-02 11:48:19
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > okolicznościach (śmierć pracodawcy lub pracownika, trwająca ponad 3
    > miesiące nieobecność pracownika z powodu aresztowania).

    Faktycznie jest jak piszesz, nie doczytałem w KP.

    THX pozdr