PracaGrupypl.praca.dyskusje › PPO musi byc moderowana?!!!

  • 71. Data: 2004-09-03 09:48:16
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Zakladajac czterokrotna publikacje ogloszen w tygodniu, daje to 40
    > ogloszen tygodniowo.

    Oczywiście.
    Idąc dalej tym tropem - jeśli usuniemy wymagania innych rzeczy, to ilość
    ogłoszeń pewnie wzrośnie. Pewnie nawet o więcej niż 40 tygodniowo.
    Natomiast jeśli usuniemy w ogóle wszelkie wymagania, to będzie tych ogłoszeń
    już tyle, że hoho.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 72. Data: 2004-09-03 09:49:30
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdqvk3up5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > Dlaczego uwazasz za demagogie wykazanie, ze pozorna nieduza ilosc 10
    > ogloszen w jednym "rzucie" w troche wiekszym ujeciu czasowym (nawet 40
    > tygodniowo) nie jest juz tak maloznaczna.
    > Czy uwazasz podwyszke o 1 zl na godzine za nieistotna?
    >
    > Uwazam, ze wlasnie twoja wypowiedz jest demagogiczna.

    No, ale ja przecież tylko poszedłem Twoją drogą rozumowania. Pokazałem
    jeszcze większe ujęcie czasowe. Widzisz, te wszystkie zabiegi albo
    agregacyjne (żeby zawyżyć) albo dzielące na małe dawki (żeby zaniżyć coś w
    oczach odbiorcy) są z tego samego worka.

    "Dostęp do 100 kanałów za jedyne 2 złote dziennie" (czyli 60 miesięcznie)
    "Z naszą krajalnicą za jedyne 134.99 pln w ciągu roku zaoszczędzisz 6 godzin
    na krojeniu chleba" (czyli 1 minutę dziennie)
    "Rocznie 2080 ogłoszeń nie trafia na grupę przez złe kodowanie".

    Widzisz podobieństwo?

    Sigurd
    PS. Że nie wspomnę, że zręcznie zamanipulowałeś - ostatni rzut ogłoszeń był
    za dwa dni...

  • 73. Data: 2004-09-03 09:50:35
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    > ogłoszeń pewnie wzrośnie. Pewnie nawet o więcej niż 40 tygodniowo.
    > Natomiast jeśli usuniemy w ogóle wszelkie wymagania, to będzie tych ogłoszeń

    Wlasnie niekoniecznie, bedzie ich o jakies 50% wiecej, na co
    wskazywalaby sytuacja na grupie z czasow kiedy nie bylo tymczasowo
    moderacji.
    Z tych dodatkowych 50% jakies co czwarte tak naprawde sie w miare nadaje
    do przeczytania.

    Albi

  • 74. Data: 2004-09-03 09:54:58
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 09:07:46 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Zresztą wystarczy zerknąć w archiwum - ostatnie zmiany w FAQ były
    > wprowadzone po dyskusji na grupie, za namową użytkowników.
    > Niestety starałem się zacząć tego typu dyskusję tutaj (ponieważ wbrew
    > temu
    > co myśli wielu nie jestem 'bezmózgim automatem') niestety za każdym razem
    > przeradzała się ona w 'pyskusję'.

    Starales sie utrącic temat, podpierajac sie autorytetem pana Surmacza

    "Czy błędne kodowanie oznacza dla Ciebie tyle samo co brak zadeklarowanego
    kodowania?

    > zrozumieja co pracodawca mial na mysli. Grupa jest dla wszystkich
    > uzytkownikow, nie tylko dla informatykow. Proponuje wysylac maila (tak
    > sieto robi na grupach niemoderowanych) PO fakcie, a nie uniemozliwianie

    Grupy moderowane różnią się od grup niemoderowanych.
    Nie widzę możliwości zmiany tegoż punktu (po konsultacji z Tomkiem
    Surmaczem)"

  • 75. Data: 2004-09-03 10:00:42
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 11:49:30 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > Widzisz podobieństwo?
    > Sigurd
    > PS. Że nie wspomnę, że zręcznie zamanipulowałeś - ostatni rzut ogłoszeń

    Na sile starasz sie uzasadnic swaja wypowiedz o setkach tysiecy postow w
    skali stu lat.
    Uwazam twoja wypowiedz naprawde za nieuprzejma i nie wnoszaca nic
    merytorycznego do dyskusji.
    Jesli wolisz ogarniac mniejsze cykle czasowe, to 40 ofert pracy tygodniowo
    zwlaszcza dla osoby bezrobotnej to jest bardzo duzo.
    Przy okazji, jesli podalem , ze ogloszenia pojawiaja sie 4 razy
    tygodniowo, to jakby nie patzrac nie ma inej mozliwosci, niz zeby czesc
    ukazywala sie wlasnie co dwa dni.
    Przypominasz mi teksty z kabaretu Laskowika, gdzie traktor nie mial
    jednego kola, ale nalezalo mowic, ze ma az trzy.

  • 76. Data: 2004-09-03 10:07:22
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsdqwrgq35g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > Uwazam twoja wypowiedz naprawde za nieuprzejma i nie wnoszaca nic
    > merytorycznego do dyskusji.

    No, popatrz, ja mam dokładnie takie samo zdanie o Twojej (tej o ilości
    postów rocznie). Prymitywna demagogia i tyle.

    > Jesli wolisz ogarniac mniejsze cykle czasowe, to 40 ofert pracy
    > tygodniowo zwlaszcza dla osoby bezrobotnej to jest bardzo duzo.

    No, a jak ukradnę z budżetu 10 mln, to co to jest 30 gr na osobę?

    > Przy okazji, jesli podalem , ze ogloszenia pojawiaja sie 4 razy
    > tygodniowo, to jakby nie patzrac nie ma inej mozliwosci, niz zeby czesc
    > ukazywala sie wlasnie co dwa dni.

    A, sorry, tu mi się coś na mózg rzuciło.

    > Przypominasz mi teksty z kabaretu Laskowika, gdzie traktor nie mial
    > jednego kola, ale nalezalo mowic, ze ma az trzy.

    No, właśnie. Nie ukazuje się ok. 25% postów ze względu na kodowanie
    (zakładając, że obserwacja z jednego dnia da się przełożyć na całość). Jasny
    i zrozumiały komunikat (swoją drogą to imho strasznie dużo). A jak odebrać
    tekst "no ale rocznie to jest parę tysięcy"? Faktycznie, coś z kabaretu w
    tym jest.
    A Balcerowicz nazywał to na wykładach "ogłupiającą mocą dużych liczb" ;-)

    Sigurd
    PS. Zresztą nieważne, swoją drogą ja uważam, że rzeczywiście to jest bardzo
    dużo postów. I myślałem, że jest tego w rzeczywistości znacznie mniej.

  • 77. Data: 2004-09-03 10:13:39
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 12:07:22 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > PS. Zresztą nieważne, swoją drogą ja uważam, że rzeczywiście to jest
    > bardzo
    > dużo postów. I myślałem, że jest tego w rzeczywistości znacznie mniej.

    Milo mi, ze jednak to dostrzegles

  • 78. Data: 2004-09-03 10:14:21
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2004 11:54:58 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Starales sie utrącic temat, podpierajac sie autorytetem pana Surmacza

    i namiar na posta, jakbys nie wiedzial kiedy to apisales

    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Grupy: pl.praca.dyskusje
    Temat: Re: Propozycja... uwagi
    Data: Wed, 25 Aug 2004 12:05:18 +0000 (UTC)
    Organizacja: sal z piekła rodem

  • 79. Data: 2004-09-03 11:46:43
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2004 08:52:39 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > No... chyba miało polskie znaki. Także robi się ciekawie :)
    >
    > Gawron
    cytat z 3 czesci faq :))

  • 80. Data: 2004-09-03 11:50:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>