PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieterzy i ich zarobki

  • 1. Data: 2002-07-02 17:57:58
    Temat: Ankieterzy i ich zarobki
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    Hej!

    Czy ktoś z Was wie ile płacą firmy badające rynek swoim ankieterom i
    koordynatorom regionalnym?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2002-07-03 08:00:39
    Temat: Re: Ankieterzy i ich zarobki
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was wie ile płacą firmy badające rynek swoim ankieterom i
    > koordynatorom regionalnym?

    Ankieterom od 10 do 30 zł, zależnie od tego, jak trudno znaleźć resondenta.
    ALE! Kasę płacą, jak "Klient Klienta Klienta" zapłaci, czyli często po 6
    tygodniach i dlużej, prawie nigdy od razu.
    Dziwny zawód, pracochłonny i wymaga specyficznych predyspozycji.
    Jakby ktoś chcial w Krakowie zostać ankieterem, to mogę służyć kontaktem.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-03 15:38:25
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    > Ankieterom od 10 do 30 zł, zależnie od tego, jak trudno znaleźć
    resondenta.

    Rozumiem, że za jedną ankietę (respondenta).
    Z Twojej wypowiedzi wynika, że ankieterzy respondentów szukają sami? Nie
    jest to jakoś narzucone przez firmę badawczą?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 4. Data: 2002-07-03 21:20:14
    Od: "Lidia Zając" <l...@w...pl>

    To ja proszę o ten kontakt w Krakowie:-)))
    Pozdrawiam
    Lidka

  • 5. Data: 2002-07-04 07:29:30
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że za jedną ankietę (respondenta).
    > Z Twojej wypowiedzi wynika, że ankieterzy respondentów szukają sami? Nie
    > jest to jakoś narzucone przez firmę badawczą?

    Zleceniodawca określa np :
    "grupa 20 osob, posiadających rodzine, przynajmniej jedno dziecko w wieku
    5-12 lat o dochodach z zakresu 300- 800 zł na osobe, z wyksztalceniem
    srednim."
    I zaczynasz polowanie, bo taka grupa targetowa Cie interesuje.

    Niestety, nie zawsze to jest takie banalne, jak w tym przykładzie, moze byc
    to np "uzytkownik BMW serii 7xx, zarejestrowanego między 1.01.2002 a
    1.03.2002"
    A takich bemek w krakowie jest dokladnie 3...a każdego z właścicieli chronia
    komandosi :P

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-07-04 14:48:33
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    Dzięki! Mam już jasność!

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 7. Data: 2002-07-04 14:49:31
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    Jeszcze jedno :-)
    Nie wiesz jak wygląda sprawa z koordynatorami regionalnymi?

    Pozdrawiam
    Konrad