PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT- moze ktos sie orientuje albo skieruje pod wlasciwy adres

  • 1. Data: 2005-04-06 23:16:26
    Temat: PIT- moze ktos sie orientuje albo skieruje pod wlasciwy adres
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    mam takie pytanie:
    mam jednego pita z pracy.. to jest dla mnie jasne
    oraz jednego pita z UP - za stypendium szkoleniowe.. to tez wiem w
    jaki sposob wpisac do PIT
    ale z UP dostalam jeszcze taki raport o skladkach na spolecznych i
    zdrowotnych odprowadzanych do ZUS przez pol roku kiedy bylam
    zarejestrowana...
    i teraz pytanie : czy te sumy mam uwzgledniac PIT37 czesc D pkt 87
    (skladki na ubezpieczenie spoleczne) ??
    zaznaczam ze od UP otrzymalam tylko taki wykaz odprowadzonych skladek
    (bez pit)

    CanoE
    www.aphoto.abc.pl (mirror: www.ap.end.pl)