PracaGrupypl.praca.dyskusje › PHP vs Driving

  • 1. Data: 2006-10-23 18:16:21
    Temat: PHP vs Driving
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Firma oferuje:

    * Zarobki na poziomie 15-22 PLN netto (na reke) za godzine, co
    daje przy pelnym etacie ok. 2200-3350 PLN netto miesiecznie

    Niezle. Kierowca ciezarowki wyciagnie 4000tys na reke jeszcze lepiej.
    Wymagana umiejetnosc zmiany biegow. ehehe

  • 2. Data: 2006-10-23 19:01:44
    Temat: Re: PHP vs Driving
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Rico napisał(a):
    > * Zarobki na poziomie 15-22 PLN netto (na reke) za godzine, co
    > daje przy pelnym etacie ok. 2200-3350 PLN netto miesiecznie
    Dla licealisty/studenta - na poczatek moze byc
    > Niezle. Kierowca ciezarowki wyciagnie 4000tys na reke jeszcze lepiej.
    > Wymagana umiejetnosc zmiany biegow. ehehe
    Chyba nie 4000tys a 4tys:P Wiesz na czym polega praca kierowcy
    ciezarowki? I ile taki kierowca pracuje?
    Zal Ci? Zostan kierowca ciezarowki
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-10-23 23:49:04
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Dnia 2006-10-23 21:01, Użytkownik badzio napisał :

    [...]

    > Chyba nie 4000tys a 4tys:P Wiesz na czym polega praca kierowcy
    > ciezarowki? I ile taki kierowca pracuje?
    > Zal Ci? Zostan kierowca ciezarowki

    Nie ma sensu - to burak. Takich nie sieją - sami się rodzą :(
    Poza tym za 10 lat ten z PHP będzie się rozwijać i zarobi sporo
    więcej. A kierowca ciężarówki... No, ale trzeba coś mieć między
    uszami - i nie tylko drucik co uszy trzyma...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 4. Data: 2006-10-24 08:13:59
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Rico wrote:

> [...]
    >

    > Niezle. Kierowca ciezarowki wyciagnie 4000tys na reke jeszcze lepiej.
    > Wymagana umiejetnosc zmiany biegow. ehehe
    załóżmy czas dojazdu do pracy 30min.
    1)ten o php wychodzi z domu o 8:30 i wraca o 17:30 codziennie.
    kierowca ciężarówki wychodzi z domu o 8:30 w poniedziałek i wraca o 17:30 w
    piątek(jak dobrze pójdzie).
    Wniosek, jakby ten od php pracował tyle co kierowca wyciągnąłby 8000-10000.
    2)ten od php zawsze może zostać kierowcą, a kierowca nie za bardzo tym od
    php.
    3)kierowca musi się znać troszkę na sprzęcie którym pogina, to są
    niemiłosiernie eksploatowane auta i czasem się po prostu psują w trasie i
    kierowca musi umieć drobną usterkę naprawić.
    4) Ci od php(powiedzmy wszyscy programiści) mogliby wyśrubować sobie zarobki
    na poziom 10-20k na mies. ale jakoś nie mogą się zsolidaryzować w tych
    dążeniach.

  • 5. Data: 2006-10-24 13:08:29
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michał Zaborowski napisał(a):
    > Nie ma sensu - to burak. Takich nie sieją - sami się rodzą :(
    Wiem, wlasnie spostrzeglem po czasie, ze od paru dni troluje na grupie.
    Dlatego wycofalem posta:)
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-10-25 14:43:23
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

> [...]
    > więcej. A kierowca ciężarówki... No, ale trzeba coś mieć między
    > uszami - i nie tylko drucik co uszy trzyma...

    Masz rozregulowane napiecie w czaszce i uszy ci wisza jak u osla. : o
    PHP moze sie rozwijac i po 20 latach moze zarobi tyle co kierowca
    ciezarowki po miesiacu pracy. A jak PHPowiec bedzie z malej miesciny to
    nawet po dwudziestu latach nie zarobi tyle co 1/3 tego co kierowca
    ciezarowki. Wniosek. PHP moze dac duze zarobki ale trzeba
    dluuuuuuuuuugo cwiczyc, poczatkowe zarobki sa niskie w porownaniu do
    poprzednika.

  • 7. Data: 2006-10-25 14:44:40
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    badzio napisał(a):
    > Dla licealisty/studenta - na poczatek moze byc
    > Chyba nie 4000tys a 4tys:P Wiesz na czym polega praca kierowcy
    > ciezarowki? I ile taki kierowca pracuje?

    Pracuje dlugo, ale mysle ze za takie pieniadze warto.

    > Zal Ci? Zostan kierowca ciezarowki

    A moze juz jestem? ahaha

  • 8. Data: 2006-10-25 14:48:43
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    herakles napisał(a):

    > załóżmy czas dojazdu do pracy 30min.
    > 1)ten o php wychodzi z domu o 8:30 i wraca o 17:30 codziennie.
    > kierowca ciężarówki wychodzi z domu o 8:30 w poniedziałek i wraca o 17:30 w
    > piątek(jak dobrze pójdzie).

    Chrzanisz. Pracuje 5 dni w tygodniu dluzej ale ma dwa dni wolnego (cale
    dni).

    > Wniosek, jakby ten od php pracował tyle co kierowca wyciągnąłby 8000-10000.

    Byc moze mozg by mu sie zlasowal od tego ciaglego myslenia nad
    mysleniem.

    > 2)ten od php zawsze może zostać kierowcą, a kierowca nie za bardzo tym od
    > php.

    Byc moze tak, byc moze odwrotnie.

    > 3)kierowca musi się znać troszkę na sprzęcie którym pogina, to są
    > niemiłosiernie eksploatowane auta i czasem się po prostu psują w trasie i
    > kierowca musi umieć drobną usterkę naprawić.

    Kierowca jest mechnikiem lub wie gdzie naprawic samochod. ehehe

    > 4) Ci od php(powiedzmy wszyscy programiści) mogliby wyśrubować sobie zarobki
    > na poziom 10-20k na mies. ale jakoś nie mogą się zsolidaryzować w tych
    > dążeniach.

    Dziwny jestes.

  • 9. Data: 2006-10-25 20:54:59
    Od: "blondi" <m...@g...com>

    > Dziwny jestes.

    Moze, ale ma racje :)

    Blondi

  • 10. Data: 2006-10-28 13:57:17
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    blondi napisał(a):

    > Moze, ale ma racje :)

    Miec racje lub jej nie miec. Z tego co napisal to wyglada na to ze nie
    ma. Jesli ktos potrzebuje sie "solidaryzowac", to nie nadaje sie na
    stanowisko programisty PHP, gdyz nie potrafi samodzielnie rozwiazywac
    problemow.

    > Blondi

    Widac.