PracaGrupypl.praca.dyskusje › Formularz o staż

  • 1. Data: 2006-10-23 19:05:10
    Temat: Formularz o staż
    Od: "Stachu" <m...@g...pl>

    Witam

    Poszukuję formularzu o przyjęcie na staż do pewniej firmy. Szukałem w
    googlach, ale tam są tylko wnioski o staże do poszczególnych firm. Chodzi mi
    jednak o "ogólny" formularz. Wie ktoś skąd go mogę pobrać??

    Z góry dzięki
    Stachu

  • 2. Data: 2006-10-23 19:07:32
    Temat: Re: Formularz o staż
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Stachu napisał(a):
    > Poszukuję formularzu o przyjęcie na staż do pewniej firmy. Szukałem w
    > googlach, ale tam są tylko wnioski o staże do poszczególnych firm. Chodzi mi
    > jednak o "ogólny" formularz. Wie ktoś skąd go mogę pobrać??
    Z googli? Zmien nazwe firmy, nazwe dzialu, stanowisko itp w dowolnym z
    tych formularzy.
    Wzglednie na podstawie tych formularzy, ktore zes znalazl, wyprodukuj
    wlasny formularz - zakladam ze chcesz odbyc staz na stanowisku, na
    ktorym wymagana jest minimalna ilosc inteligencji
    --
    badzio