PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pośrednciwo pracy - Kraków

  • 1. Data: 2003-12-04 10:28:00
    Temat: Pośrednciwo pracy - Kraków
    Od: "Grupy" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z Was orientuje sie do jakiego Pośrednictwa w Krakowie warto
    uderzyć w poszukiwaniu pracy. Chodzi mi o rzetelne Pośrednictwo. Czy ktos ma
    jakies doswiadczenie w tym temacie.
    Prosze o pomoc.

    Anet.
    a...@p...fm

  • 2. Data: 2003-12-05 21:24:24
    Temat: Re: Pośrednciwo pracy - Kraków
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > uderzyć w poszukiwaniu pracy. Chodzi mi o rzetelne Pośrednictwo. Czy ktos ma

    Czesc,

    mozesz sprobowac w "Bank Kadr Test" - maja stosunkowo duzo ofert zatrudnienia,
    tyle, ze jak im ostatecznie nie spasujesz podczas ubiegania sie o jakies
    stanowisko to chocby wczesniej w trakcie rekrutacji wydzwaniali do Ciebie po
    trzy razy dziennie, ostatecznie nawet nie zadzwonia zeby przekazac, ze jednak
    sie nie zalapa-las/-les. Jest tez dosc profesjonalny "Sedlak&Sedlak". Kiedys
    istniala rowniez firma "Doradca", ale teraz chyba juz jej nie ma.
    www.testhr.pl
    www.sedlak.com.pl

    pozdrawiam
    M.

  • 3. Data: 2003-12-06 22:13:35
    Od: "neco" <h...@p...net.a_to_juz.usun>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Kiedys
    > istniala rowniez firma "Doradca", ale teraz chyba juz jej nie ma.

    Cóż.. moje doświadczenie mówi, że do Testu nie trzeba nic wysyłać. Nie
    odpowiedzieli mi na ANI JEDNO zgłoszenie - i to w większości na takie gdzie
    idealnie pasowałem do wymagań.
    Jak widzę ogłoszenie z testu lub sedlaka - to przechodzę dalej..

  • 4. Data: 2003-12-07 16:06:42
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was orientuje sie do jakiego Pośrednictwa w Krakowie warto
    > uderzyć w poszukiwaniu pracy. Chodzi mi o rzetelne Pośrednictwo. Czy ktos
    ma
    > jakies doswiadczenie w tym temacie.

    Nie warto się łudzić wysyłaniem czegokolwiek do pośredniaka, praktycznie
    jedyna sensowna droga to ogłoszenie w Wyborczej. Warto zajrzeć na malusie
    ogłoszenia regionalne 0 jesli ktos bardzo potrzebuje pracy, a nie tylko na
    te wielkie ładne w środku:)
    Wojtek