PracaGrupypl.praca.dyskusje › jest super

  • 1. Data: 2005-03-27 19:13:47
    Temat: jest super
    Od: "hurraoptymista:\)" <j...@l...org>

    Studiuje dziennie na dwóch kierunkach, mam 2 letnie doswiadczenie w
    pracy, obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł
    netto :) jest super, głowa do góry.

  • 2. Data: 2005-03-27 19:36:07
    Temat: Re: jest super
    Od: "Mark" <m...@S...pl>

    > Studiuje dziennie na dwóch kierunkach, mam 2 letnie doswiadczenie w
    > pracy, obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł
    > netto :) jest super, głowa do góry.

    Ty niegodziwcze! Ludzie pracują w jednej firmie za 500 zł miesięcznie! Nie
    masz wstydu?

    Jajcarsko pozdrawiający
    Mark :-)

  • 3. Data: 2005-03-27 20:22:28
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "hurraoptymista:)" <j...@l...org> napisał w wiadomości
    > Studiuje dziennie na dwóch kierunkach, mam 2 letnie doswiadczenie w
    > pracy, obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł
    > netto :) jest super, głowa do góry.

    Dobrze, że się cieszysz, ale specjalnie nie ma się czym chwalić.
    Ja zarabiam akurat tyle samo, ale mam tylko mature i robie w jednej firmie.

    vertret

  • 4. Data: 2005-03-27 21:09:47
    Od: "Tomisio" <T...@c...pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dobrze, że się cieszysz, ale specjalnie nie ma się czym chwalić.
    > Ja zarabiam akurat tyle samo, ale mam tylko mature i robie w jednej

    Ożesz Ty... co ja tu robię ?! Idę na browara...

  • 5. Data: 2005-03-28 01:19:57
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    Aaaaa to ci....

    :-)

  • 6. Data: 2005-03-28 08:52:13
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

> [...]
    > obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł netto :)

    TO NAPISZ OPTYMISTO CO ROBISZ I GDZIE STUDIUJESZ NO I CO TAKIEGO STUDIUJESZ
    ??

  • 7. Data: 2005-03-28 10:20:13
    Od: "Piniu" <b...@g...pl>

> [...]
    > Studiuje dziennie na dwóch kierunkach, mam 2 letnie doswiadczenie w
    > pracy, obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam

    odejmij jedno zero i dostaniesz aktualna sytuacje w Polsce
    Fantasto ;)

  • 8. Data: 2005-03-28 12:44:45
    Od: "lEcHUCk" <l...@o...pl>

> [...]
    > obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł netto :)
    Nie karmić Trolla.

  • 9. Data: 2005-03-28 15:22:02
    Od: Adam <k...@p...gf>

    hurraoptymista:) napisał(a):
    > Studiuje dziennie na dwóch kierunkach, mam 2 letnie doswiadczenie w
    > pracy, obecnie pracuje w dwoch roznych firmach, lacznie zarabiam 8000zł
    > netto :) jest super, głowa do góry.
    uj cienki bolek jeste
    ja studiuje dziennie w pl i usa
    pracuje u tokyo, i mam 10 latek

    :)

  • 10. Data: 2005-03-28 20:12:09
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-28 17:22, *Adam* w te oto słowa się odzywa:

    [ciach]
    > i mam 10 latek
    >
    > :)

    Taaaa, chyba na godzinę... :)
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!