PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A.

  • 1. Data: 2003-01-27 11:34:15
    Temat: Opinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A.
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Witam,

    Czy kots moze mi cos powiedziec na temat firmy COMPUTER SERVICE SUPPORT
    S.A. (CSS S.A.). Chodzi mi o to jak tam jest, jak zatrudniaja czlowieka
    i jak jest z platnosciami (czy pensje przychodza w terminie).

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    ->Usługi Informatyczne <-
    http://www.monsoft.republika.pl

  • 2. Data: 2003-01-27 12:14:23
    Temat: Re: Opinia o firmie COMPUTER SERVICE SUPPORT S.A.
    Od: "P W" <u...@o...pl>

    I jakie są pensje - zdaję się że chodzi o to samo ogłoszenie dot. pracownika
    serwisu....

    Użytkownik "Ireneusz Pełech" <i...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3E351937.9070005@cuprum.com.pl...

  • 3. Data: 2003-01-27 13:07:33
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    P W wrote:
    > I jakie są pensje - zdaję się że chodzi o to samo ogłoszenie dot. pracownika
    > serwisu....

    Mozliwe, ale jesli tak, to ja na pewno nie bede pracowal jako serwisant.
    Juz to przeszedlem 4 lata temu.

  • 4. Data: 2003-01-27 14:37:46
    Od: "P W" <u...@o...pl>

    A czy ja twierdzę, że tak....
    Serwisantem też już byłem i raczej czas na cos innego...

    Bye, Paweł

    Użytkownik "Ireneusz Pełech" <i...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3E352F15.400@cuprum.com.pl...

  • 5. Data: 2003-01-28 01:20:20
    Od: HS001 <s...@s...org>

    On Mon, 27 Jan 2003 12:34:15 +0100, Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>
    wrote:
> [...]
    > SUPPORT S.A. (CSS S.A.). Chodzi mi o to jak tam jest, jak zatrudniaja
    > czlowieka i jak jest z platnosciami (czy pensje przychodza w terminie).
    Pracowałem tam od sierpnia 95 do lipca 96. Firma była wtedy jeszcze
    mała, była sp. z o. o. i nie była notowana na giełdzie. Były poślizgi
    z płacenie kasy - tak do tygodnia - ale nie wiem czy była to świadoma
    działalność firmy czy też niewydolność systemów bankowych. Było też
    sporo roboty po godzinach. Problem w tym, że firma jakoś niezbyt
    paliła się do płacenia za te nadgodziny. M. in. właśnie dlatego
    odszedłem z CSS. Ale jakiś czas temu rozmawiałem z kumplem, który tam
    został i twierdzi, że firma mocno sporządniała. Nie wiem nic na temat
    obecnych wynagrodzeń. AFAIR moich czasów prosty serwisant zarabiał w
    okolicach średniej krajowej.

    HS

  • 6. Data: 2003-01-28 16:48:12
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    HS001 wrote:

> [...]
    > został i twierdzi, że firma mocno sporządniała. Nie wiem nic na temat
    > obecnych wynagrodzeń. AFAIR moich czasów prosty serwisant zarabiał w

    Dzieki za info.
    Niestety Pani zaoferowala mi prace jako HelpDesk Telefoniczny, a ja
    obecnie administruje siecia szkieletowa. Tak wiec ta propozycja byla
    raczej nie na miejscu.