PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 a dyspozycyjnosc pracownika?

  • 1. Data: 2003-01-27 10:38:35
    Temat: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Mam takie zapytanie, mianowicie jestem szarym szeregowym pracownikiem i
    obecnie przebywam na L4 z powodu grypy. Czy powinnam byc w kontakcie ze
    swoja firma, czy mam obowiazek miec wlaczona swoja prywatna komorke zeby
    szef sie ze mna kontaktowal? Wydaje mi sie, ze nie ale no wlasnie.... Co
    chwile dzwoni z pytaniami, co gdzie i jak? I o to ma pretensje ze wylaczylam
    komorke... Co ja moge zrobic?

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-01-27 11:49:37
    Temat: Re: L4 a dyspozycyjnosc pracownika?
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@N...o2.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b132c6$qf6$...@s...bnet.pl...
> [...]
    > szef sie ze mna kontaktowal? Wydaje mi sie, ze nie ale no wlasnie.... Co
    > chwile dzwoni z pytaniami, co gdzie i jak? I o to ma pretensje ze

    wydaje mi sie , ze nie ma zadnych prawnych uregulowan w tej sprawie ale moze
    sie myle bo wszystkich nie znam:)
    mysle , ze sytuacje takie powinny byc rozpatrywane w kategoriach zdrowego
    rozsadku tzn. szef nie powinien naduzywac telefonowania do Ciebie no bo w
    koncu jestes chora , z kolei czasami zdarzaja sie sytuacje wymagajace
    kontaku i powinnas to zrozumiec

    pozdr
    Dante

  • 3. Data: 2003-01-27 12:08:38
    Od: s...@p...onet.pl

    Możesz go olać ciepłym moczem , ale jak przyjdziesz ze zwolnienia to się będzie
    na Tobie odgrywał.A tak na przyszłość to przecież są urolopy , choroby tak jak
    Twoja i powinna być zamienność funkcji. Bajzel macie w firmie.Powodzenia

  • 4. Data: 2003-01-27 13:04:54
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

> [...]
    jak
    > Twoja i powinna być zamienność funkcji. Bajzel macie w firmie.Powodzenia

    nie bajzel tylko chyba teraz nastaly takie czasy....

    Agnieszka

    ps co to sa urolopy? ;))

  • 5. Data: 2003-01-27 13:18:22
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach

    I o to ma pretensje ze wylaczylam
    > komorke... Co ja moge zrobic?

    Może Ci się zepsuć komórka, ale to chyba teraz już nie wypali, co najwyżej
    przy następnej chorobie czy urlopie (czasami warto odżałować i zmienić
    numer), ale wtedy możesz okazać się mało dyspozycyjna i wydajna dla firmy,
    ewentualnie dostaniesz służbówkę a to nic dobrego.

  • 6. Data: 2003-01-27 13:22:23
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > ps co to sa urolopy? ;))

    To jak nie musisz pracować w w miejscu pracy tylko poza nią (np. w górach,
    na plaży) za pomocą telefonu.

  • 7. Data: 2003-01-27 14:42:37
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szef sie ze mna kontaktowal? Wydaje mi sie, ze nie ale no wlasnie.... Co
    > chwile dzwoni z pytaniami, co gdzie i jak? I o to ma pretensje ze

    wlasnie jestem na swierzo z przepisami bo jestem na wylocie wiec
    postudiowalem troche.
    masz obowiazek zglosic pracodawcy ze jestes na zwolnieniu lekarskim oraz
    dostarczyc do pracy zwolnienie lekarskie w ciagu 2 dni roboczych,
    wprzeciwnym wypadku obcina sie wynagrodzenie o 20% (sobie zrobic kopie a
    zwolnienie wyslac poczta polecona lub poprosic kogos o doreczenie -
    wczesniej zadzwonic oczywiscie)
    potem wylaczasz komore na noc i wlaczasz ja na przyklad 2 razy dziennie. ja
    jak jestem chory to duuuuuzo spie :-)
    trzeba wyjasnic pracodawcy ze czlowiek chory to taki co zaniemogl i nie
    polepszy mu sie jak bedzie budzony o 8 rano w sprawach sluzbowych od ktorych
    ma zwolnienie lekarskie (w calosci a nie tylko od listy obecnosci w pracy)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 8. Data: 2003-01-27 16:25:25
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

> [...]
    > wprzeciwnym wypadku obcina sie wynagrodzenie o 20% (sobie zrobic kopie a
    > zwolnienie wyslac poczta polecona lub poprosic kogos o doreczenie -
    Ja, jako ze pracuje w innym miescie niz mieszkam wiec poinformowalam
    telefonicznie szefa o L4 i udalam sie na poczte, celem wyslania chorobowego
    listem poleconym do dzialu personalnego do jeszcze innego miasta [warszawa]

> [...]
    ktorych
    > ma zwolnienie lekarskie (w calosci a nie tylko od listy obecnosci w pracy)

    No ale to juz nie kazdego interesuje i nie kazdy potrafi to zrozumiec.
    Najbardziej mnie zszkokowalo pytanie szefa "w ktorej szufadzie trzymam
    dokument x" skoro i tak wiem ze ma klucz do mojego biurka i czasem potrzebne
    rzeczy sam sobie wyciaga z niego bez pytania... ale to juz inna sprawa :(

    Agnieszka

  • 9. Data: 2003-01-27 17:39:10
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    potrzebne
    > rzeczy sam sobie wyciaga z niego bez pytania... ale to juz inna sprawa :(

    no to jezeli masz takie stosunki z szefem to jakby obowiazki pracownicze z
    punktu widzenia prawa pracy cie nie dotycza :-(
    zmiana szefa o ile mozliwa a jesli nie .... zacisnac zeby i udawac glupiego.

  • 10. Data: 2003-01-27 18:15:02
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

> [...]
    > punktu widzenia prawa pracy cie nie dotycza :-(
    > zmiana szefa o ile mozliwa a jesli nie .... zacisnac zeby i udawac

    tak zdecydownie udawanie glupa w tym przypadku dziala...

    Agnieszka