PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak skutecznie dostarczyć pracodawcy rozwiązanie umowy o pracę.

  • 1. Data: 2003-01-27 10:45:52
    Temat: Jak skutecznie dostarczyć pracodawcy rozwiązanie umowy o pracę.
    Od: "Beata" <e...@z...home.pl>

    Witam,

    Sytuacja wygląda mniej więcej tak:
    - brak wypłaty
    - brak pracowawcy (od połowy grudnia nie było go w biurze, kontakt tel.
    bardzo utrudniony, kontakt z pracodawcą właściwie tylko przez innego
    pracownika)
    - w biurze wlaściwie jestem sama
    - oficjalnie nie wiem gdzie pracodawca mieszka

    Jak skutecznie dostarczyć w tej sytuacji pracodawcy rozwiązanie umowy o
    pracę (art. 55 par 1.1)
    Prosze o sugestie.

    Beata

  • 2. Data: 2003-01-27 11:58:57
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam.
    Trudna sytuacja.
    1.Firma jest przescież gdzieś zrejestrowana np w Sądzie Gospodarczy,ma nadany
    NIP - US, Regon Urząd Statysytyczny,gdzieś w tych instytucjach jest adres
    zameldowania tego facet, ponadto w dniu rozpoczęcia działalności firma powinna
    zostać zgłoszona do PIP oraz Snepidu. Proponuje zacząć od PIP i także się ich
    zapytać. Chodzi mi także po głowie inny sposób ale to narazie tyle. Życzę
    powodzenia.

  • 3. Data: 2003-01-27 12:30:10
    Od: wer <w...@w...pl>

    Beata wrote:
> [...]
    > - oficjalnie nie wiem gdzie pracodawca mieszka
    >
    > Jak skutecznie dostarczyć w tej sytuacji pracodawcy rozwiązanie umowy o

    Na adres firmy, wysylasz listem poleconym. To jest jego problem, ze nie
    odbiera poczty.

    wer

  • 4. Data: 2003-01-27 12:46:22
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Wystąp do Sądu o przyznanie kuratora osobie nieznanej z miejsca pobytu i
    jemu doręcz wypowiedzenie.

    Poszukaj w kc jak to sie robi, bo ja nie wiem, ale to chyba jest sposob.

    Paweł,

  • 5. Data: 2003-01-27 18:56:24
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > - oficjalnie nie wiem gdzie pracodawca mieszka
    >
    > Jak skutecznie dostarczyć w tej sytuacji pracodawcy rozwiązanie umowy o

    Wyślij polecony na adres firmy.
    Jeżeli w ciągu 7 dni nie wyda świadectwa skieruj sprawę do sądu.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-01-28 11:52:21
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Tomek <b...@o...pl> napisał(a):

    > Wyślij polecony na adres firmy.
    > Jeżeli w ciągu 7 dni nie wyda świadectwa skieruj sprawę do sądu.
    >
    > Tomek

    Wydaje mi się, że jeszcze dobrze mieć jakiś dokument potwierdzający
    poprawność adresu w momencie wysłania - słyszałem, że kiedyś jakiś spryciarz
    się wykręcał w sądzie, że zmienił adres. Pieczątkę, dokument reklamowy - coś
    gdzie jest wyraźnie: nazwa firmy, adres i data.