PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okulary ochronne

  • 21. Data: 2009-05-25 19:51:09
    Temat: Re: Okulary ochronne
    Od: zdyboo <e...@s...pl>

    live_evil <p...@o...pl> wrote:

    > Są ochronne okulary z dodatkowń "wewnetrznń" ramką na szkla korekcyjne.

    Oj to ja wiem, że są. Aczkolwiek mają to ograniczenie, że nie każde
    soczewki korekcyjne da się tam zamontowac. Wtedy stosuje sie takie okulary
    ochronne, pod które zmieszczą się całe okulary korekcyjne.

    Kit, napisał, że mają ten jeden jedyny model okularów, to ja się chciałem
    tylko dowiedzieć, co z okularnikami, wszystkim nakazano nagle soczewki
    kontaktowe nosić? Mogło się też tak trafić, że akurat nie ma nikogo w
    okularach, ale mała szansa.

    --
    Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
    [MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]

  • 22. Data: 2009-05-26 07:38:36
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 25 May 2009 19:51:09 +0000 (UTC), zdyboo napisał(a):

    > to ja się chciałem tylko dowiedzieć, co z okularnikami, wszystkim
    > nakazano nagle soczewki kontaktowe nosić?

    Już to widzę jak pracodawca "nakazuje" kupić soczewki kontaktowe - brylokom
    :)
    Heheh - w przypadku astygmatyzmu - chciałbym widzieć minę pracodawcy jakby
    zobaczył rachunek za te soczewki :))
    Do tego czas ich użytkowania ... chyba by szybko jednak wybrał inne okulary
    ochronne dla "bryloków pospolitych" :)

  • 23. Data: 2009-05-26 12:57:36
    Od: Kit <b...@a...su>

    zdyboo pisze:

    > Jedno pytanie mam za to ja. co z osobami, które używaja okularów
    > korekcyjnych? Pod takie okulary, jak pokazałeś, żedne inne bryle się nie
    > zmieszczą.

    Noszą własne okulary, a z boku na oprawki nakładają osłony chroniące
    oczodoły. Niektórzy na własne okulary nakładają drugą parę
    www.bhpcentrum.pl/?d=produkt&id=622