PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalizacja na studiach

  • 1. Data: 2009-05-23 09:44:57
    Temat: specjalizacja na studiach
    Od: m...@p...fm

    mam do Was takie pytanie, czy specjalizacja na studiach dziennych
    (informatyka) ma jakieś większe znaczenie? Tzn. wacham się z wyborem i
    chciałbym się dowiedzieć czy pracodawcy zwracają na nią uwagę, czy
    zwykle
    zaznacza się w cv jaką się posiada itp? Z góry dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-05-23 11:45:46
    Temat: Re: specjalizacja na studiach
    Od: "bla" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@p...fm> napisał w wiadomości
[...]

    Dla pracodawcy liczą sie tylko umiejetnosci i doswiadczenie na podobnym
    stanowisku , ewentualnie szybkosc nauki/inteligencja. Takie sa moje
    spostrzezenia jezeli chodzi o informatyke. Najlepiej wybierz specjalnosc
    zgodna ze swoimi zainteresowaniami. Na CV nawet nie musisz pisac
    specjalnosci ;)