PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedznia

  • 1. Data: 2008-04-18 18:14:20
    Temat: Okres wypowiedznia
    Od: "ben." <b...@c...net>

    Aktualnie pracuje 8 miesięcy. Z czego pierwsze 3 miesiące na umowe na
    czas określony. Po tym okresie podpisałem umowe na czas nieokreślony.

    Znalazłem taki wpis:

    Umowa o prace na czas nieokreślony

    Okres wypowiedzenia zależy od okresu zatrudnienia...

    ...i wynosi:

    * 2 tygodnie - przy okresie zatrudnienia krótszym niż 6 miesięcy,
    * 1 miesiąc - przy okresie zatrudnienia co najmniej 6 miesięcy,
    * 3 miesiące - przy okresie zatrudnienia co najmniej 3 lat

    Jak jest w moim przypadku wynosi on 2 tygodnie czy miesiąc ?

  • 2. Data: 2008-04-18 18:24:16
    Temat: Re: Okres wypowiedznia
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-04-18 20:14 [ben.] napisał(a):
> [...]
    > * 1 miesiąc - przy okresie zatrudnienia co najmniej 6 miesięcy,
    > Jak jest w moim przypadku wynosi on 2 tygodnie czy miesiąc ?

    A 8 miesięcy to mniej niż 6 czy więcej?

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2008-04-18 18:25:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fuao98$sb4$1@node2.news.atman.pl ben. <b...@c...net>
    pisze:

> [...]
    > * 3 miesiące - przy okresie zatrudnienia co najmniej 3 lat
    > Jak jest w moim przypadku wynosi on 2 tygodnie czy miesiąc ?
    2 tygodnie. Art. 36 KP.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-04-18 18:28:05