PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia › Re: Okres wypowiedzenia
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okres wypowiedzenia
    Date: Tue, 17 Oct 2006 22:05:54 +0200

    Pięknego dnia Tue, 17 Oct 2006 20:23:51 +0200, "majster"
    <m...@n...ru> zakodował:

    >juz udalo mi sie dowiedziec, w takim przypadku, niezaleznie od tego co
    >znajduje sie w tresci umowy, jest to umowa na czas nieokreslony. Nie wiem
    >tylko jak w takim przypadku jak powyzej jest z okresem wypowiedzenia. Czy
    >okres wypowiedzenia jest taki jak w tresci umowy?

    Jeżeli:
    1. jest to trzecia umowa na czas określony (umowa na okres próbny nie
    jest takową)
    2. między umowami nie było przerwy dłuższej niż miesiąc
    3. każda umowa była zawarta po wstąpieniu Polski do UE

    to masz umowę na czas nieokreślony i wtedy okres wypowiedzenia jest
    zależny od stażu pracy u danego pracodawcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded