PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie L4, rejestracja w UP

  • 1. Data: 2005-01-09 17:16:25
    Temat: Zwolnienie L4, rejestracja w UP
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    31 grudnia zakończyłam współpracę z moim pracodawcą i jestem na zwolnieniu
    L4.
    Po zakończeniu zwolnienia chciałam, jeśli nie znajdę pracy, chciałam
    zarejestrować się w Urzędzie Pracy. Jendak podobno, gdy zwolnienie jest
    dłuższe niz 30 dni, UP wymaga zaświadczenia o zdolności do podjęcia
    pracy....czy takie oświadczenie może wydać lekarz wypisujący L4, czy trzeba
    udać się do lekarza ds. medycyny pracy?
    Wiecie jak jest...

    Shady

  • 2. Data: 2005-01-09 17:58:10
    Temat: Re: Zwolnienie L4, rejestracja w UP
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    Takie zaswiadczenie moze wystawic kazdy lekarz... nawet pierwszego kontaku

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl