PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż

  • 1. Data: 2003-09-25 07:34:57
    Temat: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć jakie macie spojrzenie na pojawianie się ogłoszeń z
    niepoprawnie ustawionym kodowaniem lub jego brakiem?
    Wiem, że spory odsetek osób w takich ogłoszeniach będzie widział przede
    wszystkim nieczytelne krzaki, jednakże ostatnio 75% ogłoszeń jest pod tym
    względem niepoprawnym. Często zdarzają się także ogłoszenia z innymi
    brakami, ale jest też dziennie kilka, które są poprawne poza kodowaniem.
    W tej chwili najczęściej takie ogłoszenie pojawia się po kilku godzinach
    ponownie już poprawne pod względem technicznym.
    Zarzucano mi tutaj ostatnio stosowanie przepisów dla przepisów, więc
    chciałbym wiedzieć jak widzą to potencjalni czytelnicy grupy
    pl.praca.oferowana.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-09-25 08:09:19
    Temat: Re: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zarzucano mi tutaj ostatnio stosowanie przepisów dla przepisów, więc
    > chciałbym wiedzieć jak widzą to potencjalni czytelnicy grupy

    Jeżeli o mnie chodzi to zachęcam Cię do przestrzegania przepisów i nie
    puszczania ogłoszeń nie spełniających wymogów.
    Przepisy po to powstały by je przestrzegać a już w szczególności tak proste
    jak p.p.o.

    Pozdrawiam
    wm

  • 3. Data: 2003-09-25 08:29:26
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Chciałbym się dowiedzieć jakie macie spojrzenie na pojawianie się ogłoszeń
    > niepoprawnie ustawionym kodowaniem lub jego brakiem?

    Sugeruję szanować nie tylko czas osób zamieszczających ogłoszenia, ale także
    szanować czas osób czytających te ogłoszenia.

    Nie rozumiem, dlaczego poprawne ustawienia przeglądarki czy czytnika (kilka
    kliknięć) ma być jakąś kwadraturą koła.

    Sugeruję także, że jeśli są ustalone jakieś zasady, to najlepiej je
    przestrzegać. Jeśli te zasady są złe, to można je zawsze zmienić, ale dopóki
    obowiązują, to niech obowiązują.

  • 4. Data: 2003-09-25 11:20:22
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Także jestem za przestrzeganiem zasad.
    Jest jednak jedna kwestia, która nalezy wziąć pod uwagę.
    Wiele osób szukających pracowników po raz pierwszy spotyka się usnetem i nie
    ma zielonego pojęcia o zasadach i netykiecie.
    Czy to ich wina? No pewnie że tak, ale czy nie większą szkodą jest
    zostawienie takich osób bez odpowiedzi ?

    Wiem, że nie dasz rady wszystkim odpisywac co jest źle, może więc jakiś
    automat, który bedzie informował o zasadach.
    może co jakiś czas na grupę rzucić post z info gdzie szukać zasad. Ci co
    znają zasady ustawią sobie odpowiednią regułę i nie będzie im to
    przeszkadzać.

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl - czy już sie zapisałeś na D A R M O W Y kurs?

  • 5. Data: 2003-09-25 11:30:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    veni VIDI vici <s...@o...pl> wrote:

    > Czy to ich wina? No pewnie że tak, ale czy nie większą szkodą jest
    > zostawienie takich osób bez odpowiedzi ?

    Bez jakiej odpowiedzi? Przecież pisałem już wczoraj, że każdy dostaję
    odpowiedź odnośnie tego co jest źle w jego artykule.

    > Wiem, że nie dasz rady wszystkim odpisywac co jest źle, może więc jakiś
    > automat, który bedzie informował o zasadach.

    Odpisuję na razie i jakoś daję radę.

    > może co jakiś czas na grupę rzucić post z info gdzie szukać zasad. Ci co
    > znają zasady ustawią sobie odpowiednią regułę i nie będzie im to
    > przeszkadzać.

    FAQ będzie się niedługo pojawiał na ppo i na pl.answers.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-09-25 13:38:48
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Chciałbym się dowiedzieć jakie macie spojrzenie na pojawianie się ogłoszeń z
    > niepoprawnie ustawionym kodowaniem lub jego brakiem?

    Jakie spojrzenie? Oczy bolą od krzaków :)

    > Zarzucano mi tutaj ostatnio stosowanie przepisów dla przepisów, więc
    > chciałbym wiedzieć jak widzą to potencjalni czytelnicy grupy
    > pl.praca.oferowana.

    Pewnie większość jest kodowane win-1250. Nie możesz konwertować
    przed wysłaniem na grupę jakimś automatem i autodopisywać
    właściwą deklarację. To chyba nie jest ingerencja w treść
    wiadomości :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10433 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-09-25 20:52:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Bez jakiej odpowiedzi? Przecież pisałem już wczoraj, że każdy dostaję
    > odpowiedź odnośnie tego co jest źle w jego artykule.
    >>
    > Odpisuję na razie i jakoś daję radę.

    Jesli w odpowiedziach bedzie cytat z FAQ dotyczacy konkretnych problemow
    danego posta, "brak adresu firmy w tresci i temacie" a nie "naruszyles punkt
    3 i 6-y", powinno byc zrozumiale nawet dla opornych. Problemem sa ci, ktorzy
    zamiescili ogloszenie okazyjnie oczekujac wylacznie odpowiedzi od
    zainteresowanych telefonicznej, listownej i osobistej i np nie majac
    internetu nie ustosunkuja sie do uwag, ale coz....to juz jest niezalezne od
    moderatora
    Jesli chodzi o brak miejscowosci w temacie posta, a umieszczonej w tresci
    ogloszenia, wydaje mi sie, ze moderator powinien przy pierwszym poscie dodac
    lokalizacje do tematu, jednoczesnie informujac, ze nastepne posty od tej
    osoby beda juz odrzucane, jesli sytuacja sie powtorzy.

    > FAQ będzie się niedługo pojawiał na ppo i na pl.answers.

    Nie zamieszczalem ogloszen, to nie wiem czy tak tu jest, ale w niektorych
    grupach, nawet niemoderowanych, gdy ktos pierwszy raz cos publikuje, zawsze
    dostaje zwrotnie maila z FAQ.
    Jesli tego zwyczaju nie ma, dobrze byloby wprowadzic.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 8. Data: 2003-09-26 16:33:05
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>