PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż › Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    Date: Thu, 25 Sep 2003 07:34:57 +0000 (UTC)

    Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć jakie macie spojrzenie na pojawianie się ogłoszeń z
    niepoprawnie ustawionym kodowaniem lub jego brakiem?
    Wiem, że spory odsetek osób w takich ogłoszeniach będzie widział przede
    wszystkim nieczytelne krzaki, jednakże ostatnio 75% ogłoszeń jest pod tym
    względem niepoprawnym. Często zdarzają się także ogłoszenia z innymi
    brakami, ale jest też dziennie kilka, które są poprawne poza kodowaniem.
    W tej chwili najczęściej takie ogłoszenie pojawia się po kilku godzinach
    ponownie już poprawne pod względem technicznym.
    Zarzucano mi tutaj ostatnio stosowanie przepisów dla przepisów, więc
    chciałbym wiedzieć jak widzą to potencjalni czytelnicy grupy
    pl.praca.oferowana.

    --
    Przemysław Maciuszko