PracaGrupypl.praca.dyskusje › upoważnienie do prowadzenia auta

  • 1. Data: 2003-09-25 06:08:11
    Temat: upoważnienie do prowadzenia auta
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Pracownik korzystający z samochodu służbowego (nie etatowy kierowca)
    powinien otrzymać stosowne upoważnienie od pracodawcy. Kto wie jaka jest
    podstawa prawna?
    Dzięki za każdą wskazówkę
    JO

  • 2. Data: 2003-09-25 14:20:29
    Temat: Re: upoważnienie do prowadzenia auta
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 25 Sep 2003 08:08:11 +0200, "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> wrote:

    >Pracownik korzystający z samochodu służbowego (nie etatowy kierowca)
    >powinien otrzymać stosowne upoważnienie od pracodawcy. Kto wie jaka jest
    >podstawa prawna?

    Od kiedy? Kto Ci tak powiedzial?

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-09-26 07:21:15
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Od kiedy? Kto Ci tak powiedzial?
    >
    > Kyniu

    Ano pan policjant zatrzymał pracownika jadącego służbowym samochodem i
    sprawdzał dokumenty i zapytał czy jest takie coś jak w moim pytaniu,
    pracownik zrobił minę wielce zdziwioną, pan policjant powiedział, że być
    powinno - tyle wiem czyli nic, dlatego tropię
    A w wydziale ruchu drogowego nie umieli mi nic powiedzieć,a więc jest
    potrzebne czy nie?
    JO

  • 4. Data: 2003-09-26 21:50:52
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Fri, 26 Sep 2003 09:21:15 +0200, "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> wrote:

> [...]
    >pracownik zrobił minę wielce zdziwioną, pan policjant powiedział, że być
    >powinno - tyle wiem czyli nic, dlatego tropię

    Widac pan policjant chcial sie wykazac swoja "mondrosciom" bo raz placilem
    mandat jadac sluzbowym, raz mialem stluczke sluzbowym, raz mi sie upieklo od
    mandatu sluzbowym, i moze cos przeoczylem, a ani razu mnie nie zapytano o
    pozwolenie. Zreszta nigdy nic nie slyszalem o zadnym upowaznieniu. A przepisy
    wyraznie mowia ze do prowadzenia pojazdu potrzeba prawa jazdy i dowodu
    rejestracyjnego.

    Inaczej sprawa wyglada przy poruszaniu sie autem na obcych rejestracjach u nas w
    kraju, jak tez podobno (bo ja tego nie wiem na pewno) trzeba miec jakis papier
    jadac za granice autem sluzbowym. Ale ile w tym prawdy nie wiem.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 5. Data: 2003-09-26 22:33:49
    Od: "Tomek" <t...@W...onet.pl>

    > Od kiedy? Kto Ci tak powiedzial?
    >
    > Kyniu

    Coś w tym jest. Moja firma wystawiła takie papiery i jak gdzieś jadę to mam w
    teczuszce wszystko co trzeba. Ta sama sytuacja jeśli chodzi o za granicę
    służbowym. Jaka podstawa prawna - nie wiem. Jak się dowiem dam znać.
    pozdr
    Tomek

  • 6. Data: 2003-09-29 06:16:56
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jaka podstawa prawna - nie wiem. Jak się dowiem dam znać.
    > pozdr
    > Tomek

    Byłabym wielce zobowiązana
    pozdr