PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż › Re: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia na pl.praca.oferowana - sondaż
    Date: Thu, 25 Sep 2003 22:52:10 +0200

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3f72d1a1i5828n3e8%sal@hell.pl...

    > Bez jakiej odpowiedzi? Przecież pisałem już wczoraj, że każdy dostaję
    > odpowiedź odnośnie tego co jest źle w jego artykule.
    >>
    > Odpisuję na razie i jakoś daję radę.

    Jesli w odpowiedziach bedzie cytat z FAQ dotyczacy konkretnych problemow
    danego posta, "brak adresu firmy w tresci i temacie" a nie "naruszyles punkt
    3 i 6-y", powinno byc zrozumiale nawet dla opornych. Problemem sa ci, ktorzy
    zamiescili ogloszenie okazyjnie oczekujac wylacznie odpowiedzi od
    zainteresowanych telefonicznej, listownej i osobistej i np nie majac
    internetu nie ustosunkuja sie do uwag, ale coz....to juz jest niezalezne od
    moderatora
    Jesli chodzi o brak miejscowosci w temacie posta, a umieszczonej w tresci
    ogloszenia, wydaje mi sie, ze moderator powinien przy pierwszym poscie dodac
    lokalizacje do tematu, jednoczesnie informujac, ze nastepne posty od tej
    osoby beda juz odrzucane, jesli sytuacja sie powtorzy.

    > FAQ będzie się niedługo pojawiał na ppo i na pl.answers.

    Nie zamieszczalem ogloszen, to nie wiem czy tak tu jest, ale w niektorych
    grupach, nawet niemoderowanych, gdy ktos pierwszy raz cos publikuje, zawsze
    dostaje zwrotnie maila z FAQ.
    Jesli tego zwyczaju nie ma, dobrze byloby wprowadzic.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##