PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ofery pracy wraz z zarobkami ( w jakich serwisach )

  • 1. Data: 2006-12-24 12:11:57
    Temat: Ofery pracy wraz z zarobkami ( w jakich serwisach )
    Od: "Bildos" <b...@m...ru>

    Witam!
    Szukam serwisow przedstawiajacych oferty pracy. Interesuja mnie TYLKO te
    serwisy w ktorych przy ogloszeniu pracodawca podaje orientacyjne
    wynagrodzenie. Dodam rowniez ze interesuja mnie ofery pracy za granica w 90%
    no i te 10% powiedzmy na oferty w polsce. Jesli to ma jakiez znaczenie:
    Branza IT

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat!

  • 2. Data: 2006-12-26 21:13:51
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Sun, 24 Dec 2006 13:11:57 +0100, Bildos <b...@m...ru> wrote:

> [...]
    > wynagrodzenie. Dodam rowniez ze interesuja mnie ofery pracy za granica w
    > 90% no i te 10% powiedzmy na oferty w polsce. Jesli to ma jakiez

    fajnie :))
    A probowales przez www.google.pl? ;)

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084
    http://www.kaizen-edu.com

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"