PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczanie urlopu

  • 1. Data: 2006-12-22 18:46:13
    Temat: Obliczanie urlopu
    Od: "Marek Cholocher" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam problem z obliczeniem ilości dni przysługującego mi urlopu.
    Do tej pory uczyłem się/przepracowałem:
    Technikum Zawodowe - 5 lat
    Płatne bezrobocie - 9 m-cy
    Praca na umowę na czas określony/nieokreślony w firmie nr 1 - 3 lata 8 m-cy
    Praca na umowę na czas określony/nieokreślony w firmie nr 2 - cały obecny rok
    W sumie daje to 10 lat pracy i 5 m-cy na koniec obecnego roku, więc
    powinienem otrzymać 26 dni urlopu już w tym roku. Mam jednak jedną
    wątpliwość, ostatnie 7 m-cy pracy w firmie nr 1 to był zasiłek chorobowy
    wypłacany przez ZUS, a wcześniej 35 dni przez zakład pracy. Czy tzw. okresy
    nieskładkowe (wypłacane przez pracodawcę albo przez ZUS) mają jakiś wpływ na
    obliczanie stażu pracy?
    Pozdrawiam
    Mikos

  • 2. Data: 2006-12-22 19:39:20
    Temat: Re: Obliczanie urlopu
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Cholocher" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:emh95l$lef$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Czy tzw. okresy nieskładkowe (wypłacane przez pracodawcę albo przez
    > ZUS) mają jakiś wpływ na obliczanie stażu pracy?

    Nie maja. Jedynie urlop bezpłatny ma, no i wychowawczy chyba. Jeżeli ta
    kasa była wypłacana w czasie trwania stosunku pracy to się liczy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --