PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO

  • 1. Data: 2006-12-23 01:18:51
    Temat: Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    tukan napisał(a):

    > Kaziu będzie miał problem z Komisją Nadzoru Bankowego, która
    > akceptuje prezesów banków. Myślę, że Jarek coś wymyśli, dopisze
    > mu rok doświadczenia w bankowości albo weźmie zmieni ekipę
    > z KNB na "swoich", oczywiście bardziej kompetentnych i "zaradnych".

    nie musi. Kazio bedzie p.o. prezesa i juz nie podlega pod akceptacje
    KNB.

    btw - najwyrazniej onegdaj wyczekiwany POPiS realizuje sie wlasnie jako
    p.o. PiS.

    --

    glos

  • 2. Data: 2006-12-23 10:34:06
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    glosnetu wrote:

    > nie musi. Kazio bedzie p.o. prezesa i juz nie podlega pod
    > akceptacje KNB.

    Scenariusz znany z poprzednich ekip.

    > btw - najwyrazniej onegdaj wyczekiwany POPiS realizuje sie
    > wlasnie jako p.o. PiS.

    Swoja droga jesli naprawde bedzie chcial cos zrobic to trafil w
    niezle szambo. Moze oczywiscie wlozyc zatyczki do nosa i
    przesiedziec :-(((

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-12-23 15:22:40
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Scenariusz znany z poprzednich ekip.

    Poprzednie ekipy nie startowaly pod haslem "odnowy moralnej",
    "solidaryzmu spolecznego" i "taniego panstwa". Nie mialy tez wpisanego
    w nazwe przestrzegania prawa (i sprawiedliwosci).

    > Swoja droga jesli naprawde bedzie chcial cos zrobic to trafil w
    > niezle szambo. Moze oczywiscie wlozyc zatyczki do nosa i
    > przesiedziec :-(((

    sadzac z wydarzen w 2006 roku, nie wyglada na to, zeby KM mial
    przesadnie wrazliwy wech.

    --

    glos