PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ofery pracy wraz z zarobkami ( w jakich serwisach )

  • 1. Data: 2006-12-24 12:16:11
    Temat: Ofery pracy wraz z zarobkami ( w jakich serwisach )
    Od: "TTT_TTT" <b...@m...ru>

    Witam!
    Szukam serwisow przedstawiajacych oferty pracy. Interesuja mnie TYLKO te
    serwisy w ktorych przy ogloszeniu pracodawca podaje orientacyjne
    wynagrodzenie. Dodam rowniez ze interesuja mnie ofery pracy za granica w 90%
    no i te 10% powiedzmy na oferty w polsce. Jesli to ma jakiez znaczenie:
    Branza IT

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat!

  • 2. Data: 2006-12-24 13:54:25
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    praca.onet.pl
    zaznaczasz
    -omin oferty bez podanego wynagrodzenia
    - place minimalna
    troche tam znajdziesz

    Uzytkownik "TTT_TTT" <b...@m...ru> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2006-12-24 22:51:08
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...pl>

    Hej,

    grafton.pl

    Tam jest sporo ogloszen z podanym wynagrodzeniem.
    Na onecie - owszem. Niestety jezeli wpiszesz np. >3000 netto to wyskocza tez
    prace porzadkowe, roznoszenie ulotek itp ( czyli wszystkie ogloszenia, dla
    ktorych podane jest wynagrodzenie za godzine pracy ).

    Pozdrawiam
    Konrad