PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mozna byc lektorem ...

  • 1. Data: 2006-12-22 13:12:42
    Temat: Czy mozna byc lektorem ...
    Od: Roman <r...@p...onet.pl>

    nie majac wyzszego wyksztalcenia?

    glupia sytuacja - nie mam wyzszego, ale angielskim obracam jak polskim
    .. myslalem w koncu zawodowe do tego podejsc - dorobic egzamin CAE
    itd.. ale .. czy to wystarczy ... czy raczej bez wyzszego w tym
    zawodzie, bez wzgledu na poziom angielskiego - nie ma szans?

    co myslicie?

    z gory dzieki za odpo
    pozdro
    roman

  • 2. Data: 2006-12-22 14:12:22
    Temat: Re: Czy mozna byc lektorem ...
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Roman" napisal w wiadomosci
    > glupia sytuacja - nie mam wyzszego, ale angielskim obracam jak polskim

    Obracac to jedno, a umiec nauczyc innych to juz zupelnie inna bajka. W
    szkole pracy nie dostaniesz, prywatnie mozesz robic co chcesz.

    pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2006-12-23 15:49:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    aga.p zapodal(a):

    > Uzytkownik "Roman" napisal w wiadomosci
    > Obracac to jedno, a umiec nauczyc innych to juz zupelnie inna bajka. W
    > szkole pracy nie dostaniesz, prywatnie mozesz robic co chcesz.

    Co ma wyzsze wyksztalcenie do umiejetnosci nauczania? Od tego sa np. kursy
    pedagogiczne.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,