PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście

  • 11. Data: 2009-09-14 20:14:14
    Temat: Re: Oferta pracy managera w międzynarodowym koncernie w branży księgowej za 9tys. brutto w innym mieście
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    news:5b1060b6-d220-4e4b-8134-c1dc7854d912@h30g2000vb
    r.googlegroups.com...

    > U mnie w ASO ludzie po studiach i z przeszłością i kierownik magazynu
    > ma 2500zł na rękę, Dyrektor hali- inaczej Mistrz ma ok. 3500zł na
    > rękę. I co mało? Ja bym brał.

    Jak zawodnik jest dobry, to możesz mieć pewność, że hmm... zarabia to może
    złe słowo... - ma wpływy na pewno większe niż 2500 na rękę, bo inaczej by
    tam nie pracował. Skąd bierze się reszta możesz się domyślić - w
    większości tzw. ASO strach samochód z oka spuścić nie mówiąc już nawet o
    zostawieniu go tam na dłużej. Również z powodu gości, którzy faktycznie
    zarabiają 2500 na rękę, ale jak to mówi pewien znajomy zorientowany w
    temacie - prezentują "zastraszający poziom".

    e.

  • 12. Data: 2009-09-14 21:01:03
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik belgrano napisał:

> [...]
    > ma 2500zł na rękę, Dyrektor hali- inaczej Mistrz ma ok. 3500zł na
    > rękę. I co mało? Ja bym brał. Tyle to bierze te 10% szczęśliwych

    W sumie chciałem się sprawdzić w takiej rekrutacji, bo wystarcza mi ok.
    7000 brutto w sumie z dodatkami miesięcznie w mojej obecnej pracy. I
    wcale nie muszę pracować 300 km od domu non stop:) Nawet gdybym miał
    ofertę dajmy na to 10.000-11.000 brutto to mocno bym się zastanawiał. A
    rekrutacja była miłym eventem dla mnie:). Na luzie (nie zależało mi tak
    bardzo na tej pracy), więc spokojnie mogłem odmówić:)

  • 13. Data: 2009-09-15 14:01:52
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Wpływy to ma może zawodnik 1 lub 2 na samej górze reszta robi za
    grosze co przekłada się na jakość! Widze to w obecnej firmie gdzie
    pracuję po ludziach.