PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odzież ochronna

  • 1. Data: 2007-12-11 16:46:38
    Temat: Odzież ochronna
    Od: "+Stefan+" <s...@o...pl>

    Mam sporą różnicę zdań z zaprzyjażnionym BHP-owcem na temat przydziałów
    środków czystości, odzieży itd.

    Rozbieżnośc pierwsza. Mam wątpliwości czy przydział ręczników
    na stanowiska robotnicze może być dokonywany "uznaniowo".Jeśli dobrze
    zrozumiałem to pracownik zgłasza zużycie ręcznika i ocenia się wtedy
    zasadność tejże wymiany.Jeśli pracownik przejdzie weryfikację dostaje nowy
    ręcznik.

    Według mnie można tylko i wyłącznie określić okres używania
    ręcznika i bezwarunkowo przydzielać w tych terminach nowe ręczniki.
    Co fachowcy [od BHP ] na ten temat ?

    +Stefan+