PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szkodliwych warunkach

  • 1. Data: 2007-12-11 18:07:34
    Temat: Praca w szkodliwych warunkach
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Witam,
    skąd mam wiedzieć czy pracuję w szkodliwych warunkach i czy należy mi się za
    to jakiś dodatek? Jak się o niego upomnieć?
    Pracuję w laboratorium chemicznym i wykonuję analizy, mam kontakt z różnymi
    odczynnikami.
    Pozdrawiam
    EM

  • 2. Data: 2007-12-12 01:32:32
    Temat: Re: Praca w szkodliwych warunkach
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > skąd mam wiedzieć czy pracuję w szkodliwych warunkach i czy należy mi się
    > za to jakiś dodatek? Jak się o niego upomnieć?

    Nie nalezy sie.
    Tutaj masz wszystko wyjasnione:
    http://www.tinyurl.pl?aX8Jcyj6

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-12-13 19:11:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007 19:07:34 +0100, "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >to jakiś dodatek? Jak się o niego upomnieć?
    >Pracuję w laboratorium chemicznym i wykonuję analizy, mam kontakt z różnymi

    No skoro nie wiesz, to z Ciebie d..., nie chemik.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356