PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odwolanie do sadu pracy pracodawcy

  • 31. Data: 2006-04-01 17:26:18
    Temat: Re: Odwolanie do sadu pracy pracodawcy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 30 Mar 2006 22:38:20 +0200, "psd" <t...@o...pl>
    zakodował:

    >Tym czasem oni nie dyskutuja, tylko robia. Pewnie dlatego nigdy nie
    >zostaniemy pracodawcami.

    Zdażało mi się parę razy stać "po drugiej stronie", znam dobrze kilku
    właścicieli małych firm.
    Chcesz, ro wierz, nie chcesz, to nie wierz - naprawdę ciężko znaleźć
    dobrego pracownika. Te legendy z dowcipów to bzdura (chyba, że ktoś
    szuka "najtańszej sprzątaczki" czy "najtańszego ochroniarza" - przy
    założeniu, że praca tymczasowa). Znalezienie, wydawałoby się,
    solidnego majstra od byleczego, szeregowego programisty czy
    zapotrzeniowca (nawet za konkretne pieniądze) nie jest łatwe.

    Czy próbowałes kiedyś postawić się na miejscu "onych"?
    Ja nie raz i nie dwa - i znacząca zasługa wypowiedzi na tym forum
    polega na tym, że jak tylko zechce mi się założyć firmę, to mi
    przechodzi. A to ze względu na podejście pracowników - którzy nie
    rozumieją, że w firmie chodzi o współpracę, na której zyskują wszyscy
    a nie o wojnę pracodawca-pracownik.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded