PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedzialność materialna

  • 11. Data: 2010-02-03 12:10:50
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna
    Od: "ben." <m...@g...com>

    > Hehe, z jednej strony dobrze - trzeba idiotów tępić i jebać :)
    > Mówię o twojej dziewczynie ;)

    Jebać to trzeba twoją starą która ma tak rozjebanego rowa od walenia się
    w bramie i od tego że się taki pajac z niej wyturlał, ty cwelu jebany.

    i nie puszczaj oczek bo mie jeszcze pedałem pachniesz miernoto.

    P.S.

    Wszystkich poza panem Heraldem vel. pedałem przepraszam za wulgaryzmy :)

  • 12. Data: 2010-03-04 13:31:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 13:10:50 +0100, ben. napisał(a):

    > Jebać to trzeba twoją starą która ma tak rozjebanego rowa od walenia się
    > w bramie i od tego że się taki pajac z niej wyturlał, ty cwelu jebany.

    Porażająca elokwencja :)

    > i nie puszczaj oczek bo mie jeszcze pedałem pachniesz miernoto.

    No nie rozpędzaj się tak :)
    Zerknijmy no na twoje arcydzieła, czy już wyzdrowiałaś:

    //
    On Tue, 24 Mar 2009 14:10:47 +0100, "ben." <....@g...com

    Witam
    W niektóre weekendy pracuje po 12 godzin. Za to odlicza się liczba
    godzin pracy na tygodniu.
    Podczas takiego weekendu byłam na zwolnieniu lekarskim.
    Pracodawca chce teraz abym odrobiła 2x 4 godz pracy dlatego że normalna
    dniówka wynosi 8 godzin nie 12 i twierdzi że zwolnienie obejmuje 8
    godzin dziennie.
    Czy ma do tego prawo?
    http://omgili.com/newsgroups/pl/soc/prawo/gqam4n2n7u
    1news2ipartnerspl.html
    //

    Więc zmieniłeś/aś płeć ben??? kto tu jest pedałem lub lesbijką? :)))
    Masz pecha na pracodawców - jebią cię bez mydła :))))
    Teraz znowu z premią:

    //
    On Fri, 29 May 2009 10:59:32 +0200, "ben." <....@g...com

    Witam.
    Pracodawca w miesiącu maju wypłacił mi 0zł premii dlatego ,że
    byłam w tym miesiącu 7 dni na zwolnieniu lekarskim.
    Moja pensja składa sie z podstawy i premii która stanowi dużą część
    zabobków.
    Moja choroba powstała na skutek pracy. Pracuje na umowę o pracę na czas
    nieokreślony.
    Czy ma do tego prawo ?
    http://omgili.com/newsgroups/pl/praca/dyskusje/gvo85
    l1bgq1news2ipartnerspl.html
    //

    Tu znowu premia ... ehhhh ci pracodawcy :)))
    Teraz znowu manko :))))
    Powiedz no - jak to jest udawać FACETA? :))))