PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba o interpretację - dyżur domowy - PLANOWANIE

  • 1. Data: 2010-01-27 12:28:41
    Temat: prośba o interpretację - dyżur domowy - PLANOWANIE
    Od: kalmar <k...@s...net>

    Uprzejmie proszę o pomoc Kogoś Kto Wie, czy PLANOWANIE dyżuru domowego
    w sposób
    przedstawiony w załączniku jest dopuszczalne?

    http://chomikuj.pl/krakowiaczekcija/Dokumenty/grafik
    probny.xls

    Sprawa dotyczy stanowiska konserwatora elektronicznych zabezpieczeń
    mienia. Dyżur domowy polega na pomocy telefonicznej w razie potrzeby
    (awarii), z ewentualnością dojazdu do chronionego obiektu.

    Zgodnie z KP pracownik nie musi mieć planowanego dyżuru domowego,
    jednak
    wtedy nie mogę wymagać, by był dyspozycyjny w razie konieczności
    usunięcia
    awarii po godzinach pracy.

    W przedstawionym w załączniku harmonogramie (na marzec 2010)
    próbowałem
    rozpisać grafik tak, by zachować dobowy i tygodniowy wymiar
    odpoczynku.
    Nie wiem, czy udało mi się to zrobić prawidłowo.

    Pracownik zgodnie z przepisami będzie miał w razie wezwania płacone
    nadgodziny, dodatkowo zgodnie z zasadami w regulaminach wewnętrznych
    za
    godziny dyżuru domowego będzie miał wypłacane 30 % stawki godzinowej.

    Wydaje mi się, że zastosowałem prawidłowo przepisy dotyczące dyżuru,
    jednak upewnić mnie w tym może dopiero Państwa opinia.

    POMOCY !!
    Kalmar

  • 2. Data: 2010-01-28 07:39:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    kalmar <k...@s...net> pisze:

> [...]
    > rozpisać grafik tak, by zachować dobowy i tygodniowy wymiar
    > odpoczynku.
    > Nie wiem, czy udało mi się to zrobić prawidłowo.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=dy%C5%
    BCur+domowy+pracownika&lr=&aq=f&oq=

    > Wydaje mi się, że zastosowałem prawidłowo przepisy dotyczące
    > dyżuru, jednak upewnić mnie w tym może dopiero Państwa opinia.
    Przyznam otwarcie, że moja opinia jest taka, iż musiałbyś naprawdę potężnie
    mi płacić abym zgodził się na taki tryb pracy. A i tak jedynie czasowo i to
    raczej bardzo krótko.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-01-30 13:29:59
    Od: kalmar <k...@s...net>

    On 28 Sty, 08:39, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    > mi płacić abym zgodził się na taki tryb pracy. A i tak jedynie czasowo i to

    Tu się z Tobą zgadzam. Uważam, że ten tryb pracy jest wykańczający. Ja
    mam tylko ułożyć grafik - i też napisałem do szefostwa, że taki
    harmonogram jest nie do przyjęcia choćby ze względów etycznych. Ale
    szefostwo twierdzi, że jak się nie podoba - to można się nie
    zgodzić... a na pracę czekają inni...

  • 4. Data: 2010-01-31 14:22:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    kalmar <k...@s...net> pisze:

    > Tu się z Tobą zgadzam. Uważam, że ten tryb pracy jest wykańczający. Ja
    > mam tylko ułożyć grafik
    To go ułóż. Zgodnie z prawem.

    > szefostwo twierdzi, że jak się nie podoba - to można się nie
    > zgodzić... a na pracę czekają inni...
    No to masz zapewne dwa problemy.

    --
    Jotte