PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.

  • 21. Data: 2005-08-30 19:13:18
    Temat: Re: Odpłatność za znalezienie pracy przez head huntera.
    Od: <a...@n...pl>

    > Moze i powinien ale kto mialby mu zaplacic? Placi pracodawca szukajacy
    > pracownika. Pracownik zostaje znaleziony - pozostalym kandydatom sie
    > dziekuje. Co najwyzej (tak mi sie wydaje) moga oni pozostac w bazie
    > headhuntera i jesli pojawi sie jakas oferta zgodna z ich kwalifikacjami,
    > to wtedy nawiazywany jest kontakt.
    > Poza tym - moze jest po prostu taka idea, ze czlowiek pracujacy na
    > pewnym stanowisku nie szuka ofert a czeka na nie?

    No niby tak, ale skoro pracuję w jednej firmie ósmy rok to chyba pora na
    zmianę.
    Tak zdecydowałam i nie sądzę żeby czekanie miało jakiś sens...

  • 22. Data: 2005-08-30 19:19:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Aug 2005 20:09:43 +0100,
    <a...@n...pl> zakodował:

    >Nie o to chodzi, ale skoro już się do mnie odezwał to chyba się mn? nie
    >rozczarował skoro przeszłam do tego ostatniego etapu.

    Ale jest zainteresowany jednym arbuzem - nie potrzebuje więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 23. Data: 2005-08-30 19:35:14
    Od: <a...@n...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    > Mysle ze nie bardziej niz bledne cytowanie ;P

    Sorki!

    > A na powaznie... pewnie dlatego ze jeszcze nie jestem kierownikiem,
    > studiow tez nie skonczylem, pracuje dopiero 2 lata to jakos nie dotyka
    > mnie ten problem:)

    Poucz się trochę to może Cię kiedyś dotknie. Ja też nie zaczynałam od razu
    od kierownika...

  • 24. Data: 2005-08-30 21:13:48
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    a...@n...pl wrote:

    > Dzięki za obszerne wyjaśnienie. Pewnie że się zastosuję. Jesteś dobrym
    > nauczycielem.

    to jeszcze zasugeruję żebyś dołączała nagłówki MIME do swoich
    wiadomości, bo bardzo kiepsko się je czyta na nie-polskich komputerach
    (na grupy dyskusyjne zaglądają nie tylko osoby mieszkające w Polsce).
    Tutaj masz instrukcję http://evil.pl/pip/OE.html - zwróć uwagę na
    ostatni screen na dole strony

    B.

  • 25. Data: 2005-08-31 06:21:39
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    > Oj mysle ze poprawnym - po prostu w ogole nie zacytowalem przedmowczyni
    > (przepisczyni?;) ) gdyz nie mialem takiej potrzeby

    Wobec tego jaki sens ma zdanie: "Mysle ze nie bardziej niz bledne
    cytowanie."?
    Toż to właśnie błędne cytowanie w najczystszej postaci... :)

    MS

  • 26. Data: 2005-08-31 06:43:59
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Marek HAGA napisał(a):
    > Wobec tego jaki sens ma zdanie: "Mysle ze nie bardziej niz bledne
    > cytowanie."?
    > Toż to właśnie błędne cytowanie w najczystszej postaci... :)
    Hmm... jaki sens mialoby cytowanie przedmowczyni w momencie kiedy
    odnosilem sie nie do jakiegos konkretnego fragmentu jej wypowiedzi a do
    struktury postu? I ktory fragment mialbym zacytowac?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 27. Data: 2005-08-31 07:31:13
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    > Hmm... jaki sens mialoby cytowanie przedmowczyni w momencie kiedy
    > odnosilem sie nie do jakiegos konkretnego fragmentu jej wypowiedzi a do
    > struktury postu? I ktory fragment mialbym zacytowac?

    Wątek schodzi na manowce, ale niech tam...

    > Mysle ze nie bardziej niz bledne cytowanie ;P

    Inna sprawa, że post anitomka składał się z dwóch zdań,
    z czego jedno rozwlekło się na cztery linie, wrrrr...

    MS
    p.s. To jest już jałowa dyskusja.

  • 28. Data: 2005-08-31 07:38:39
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Marek HAGA napisał(a):
    > p.s. To jest już jałowa dyskusja.
    Zgadzam sie :)
    Zatem w tym wzgledzie EOT

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 29. Data: 2005-08-31 11:45:14
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ale jeśli head hunter nie ma akurat nic zgodnego z moimi
    > oczekiwaniami to jeśli nawet moje kwalifikacje są rewelacyjne to nawet nie
    > kiwnie palcem w bucie żeby się mną głębiej zainteresować.

    to musiałby być wyjątkowo kiepski head hunter. Jeśli faktycznie masz tak
    rewelacyjne kwalifikacje to dawaj CV!!!!!!

    Prędzej czy później ktoś ode mnie z pracy zadzwoni :)

    pozdr.
    m.

  • 30. Data: 2005-08-31 13:04:17
    Od: <a...@n...pl>

    > to musiałby być wyjątkowo kiepski head hunter. Jeśli faktycznie masz tak
    > rewelacyjne kwalifikacje to dawaj CV!!!!!!
    >
    > Prędzej czy później ktoś ode mnie z pracy zadzwoni :)

    nie wysyłam tak w ciemno swojego cv.
    podaj swojego maila wymienimy parę zdań :o)