PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dla informatyka w szpitalu

  • 1. Data: 2005-08-30 11:27:41
    Temat: Ile dla informatyka w szpitalu
    Od: "Hal" <k...@U...pl>

    Kandyduję na stanowisko informatyka/administratora w szpitalu powiatowym, w
    małym mieście (ok. 10 tys. mieszkańców w mieście, 20 tys. w gminie), w woj.
    Zachodniopomorskim.
    Obowiązki to: administracja siecią komputerową, złożoną z ok. 30 komputerów,
    instalacja i konfiguracja oprogramowania, praca "ze śrubokrętem", pomoc
    techniczna dla użytkowników, administracja bazami danych, dbałość o
    bezpieczeństwo danych, szkolenia pracowników itp.
    Sporo starego sprzętu działającego jeszcze na DOSie (znam DOSa dobrze).
    Chcą też, abym doradzał im w zakupie sprzętu - czeka ich modernizacja, a
    więc będzie więcej sprzętu (nowego).

    Moje wykształcenie: technik informatyk + 2 lata studiów informatycznych + 2
    kursy Novell NetWare + kurs MS Windows Server 2003

    Z góry wiadomo, że to budżetówka, szpital i do tego w takim małym mieście.
    Płaca więc nie będzie najlepsza.

    Proszę o podpowiedź jakiej maksymalnej kwoty mogę oczekiwać (brutto). Czy
    płace są tam określane w ramach jakichś grup, widełek?
    Mam staż około 5 lat - w różnych zawodach, również związanych z informatyką.

    Czy pracodawca może dofinansowywać lub całkowicie opłacić bilet miesięczny
    na dojazdy (ok. 50 km) tak, aby pracownik nie musiał płacić od tego podatku
    i ZUS?
    Ewentualnie jakie inne świadczenie w takiej sytuacji mogę negocjować?

    Proszę o poradę, bo internetowe listy płac są albo z poprzedniego roku, albo
    uśrednione (w połączeniu z mazowieckim itd.), albo dostępne po przesłaniu
    SMS-a. Może jakieś porównanie, jak kształtują się prace pracowników
    administracji w służbie zdrowia? Najwięcej w sieci jest o płacach
    pielęgniarek i nauczycieli (jeśli chodzi o budżetówkę).

    --
    Hal

    "Optymista ogłasza, że żyjemy w najlepszym ze wszystkich
    możliwych światów, a pesymista obawia się, że to może być prawda."

  • 2. Data: 2005-08-30 12:18:35
    Temat: Re: Ile dla informatyka w szpitalu
    Od: "Dieter 1.0" <d...@g...pl>

    W Krakowie, w duzym szpitalu 1000 netto na poczatek, po 6 miesiacach 1600
    netto.

    D.