PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozycja absolwentów SGH

  • 1. Data: 2005-08-30 14:52:03
    Temat: Pozycja absolwentów SGH
    Od: "Kamil -" <k...@g...pl>

    Witaj,

    Moje pytanie: czy to, ze ludzie po SGH robia blyskotliwe kariery, wg jednej
    gazety "są dosłownie rozchwytywani", jest prawda, czy moze taka zakrojona na
    szeroka skale kampania promocji uczelni ? :) Jesli naprawde tak swietnei im
    idzie, to czemu to zawdzieczaja, co takiego jest w tej szkole (1 miejsce w 90%
    rankingow to jednak cos znacyz) ?

    Kwoli scislosci: ja sam nie studiuje na SGH.

  • 2. Data: 2005-08-30 15:58:10
    Temat: Re: Pozycja absolwentów SGH
    Od: "Tomasz Lis" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil -" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rankingow to jednak cos znacyz) ?
    >
    > Kwoli scislosci: ja sam nie studiuje na SGH.

    Promocja i nic więcej.

    --
    Tom

  • 3. Data: 2005-08-30 18:53:18
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Kamil - napisał(a):

> [...]
    > idzie, to czemu to zawdzieczaja, co takiego jest w tej szkole (1 miejsce w 90%

    Wydaje mi się, że może być to kwestią zaradności życiowej nabytej
    podczas starć z pańmi z dziekanatu. ;)

    Pozdr
    Carbo

    PS. Pozdrawiam Panią Małgosię

  • 4. Data: 2005-08-31 08:55:52
    Od: "Krotka" <z...@a...pl>

    wg mnie te błyskotliwe kariery to już przeszłość.

    Owszem: Ci, którzy kończyli SGH parę lat temu nieźle się wstrzelili.
    Teraz Ci, co kończą (nieważne, czy SGH czy co innego) musieliby zająć
    miejsce tych właśnie, ktorym się udało parę lat temu..
    a to już nie jest takie proste i oczywiste jak te parę lat temu wygryźć
    pozostałości socjalizmu czy innych tam zapyziałych staruszków ;)

    pzdr.

  • 5. Data: 2005-08-31 08:57:14
    Od: "Krotka" <z...@a...pl>

    "Kamil -" <k...@g...pl> napisał

    > Kwoli scislosci: ja sam nie studiuje na SGH.
    ^^^^^^^

    --> gwoli.

    a po drugie nie wpięła mi się sygnaturka w poprzedniej wiadomości.
    sorki.

    pzdr.

    --
    Karolina Krotka
    k . krotka @ op . pl

  • 6. Data: 2005-08-31 09:17:36
    Od: "Darek" <p...@p...pl>

    Nie chodzi nawet o uczelnie, ale o ludzi ktorzy sie tam dostaja(studia
    dzienne) - sa z reguly wyksztalceni, ambitni, z konkretnymi planami na
    przyszlosc. Takich ludzi jest o wiele wiecej niz na jakiejs zwyczajnej
    uczelni, zwlaszcza prywatnej przez co powstaje mit ze wszyscy z SGH robia
    wielkie kariery. Jakies 5-10 lat temu to byla prawda, a dzisiaj juz niestety
    nie jest tak rozowo.

  • 7. Data: 2005-09-01 09:43:50
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    > Wydaje mi się, że może być to kwestią zaradności życiowej nabytej podczas
    > starć z pańmi z dziekanatu. ;)

    Tak... Potrafia przygotowac do starcia ze wszelkimi innymi problemami :))
    Ba! w zasadzie inne problemy przy tych ktore one robia... to pikus :))

    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...