PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2003-04-01 19:31:30
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy po roku pracy ale u różnych pracodawców (jest ciągłość
    pracy)przysługuje zasiłek ?

    TIA
    Pata

  • 2. Data: 2003-04-01 20:01:29
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

  • 3. Data: 2003-04-02 09:12:15
    Temat: Odp: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    perwy mozesz miec a warunek jest taki ze w ciagu 18 miesiecy od dnia
    rejestracji wstecz trzeba miec przepracowane 365 dni. wiecej mozna znalesc w
    ustawie o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu.