PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca ucznia

  • 11. Data: 2003-02-18 10:59:50
    Temat: Odp: praca ucznia
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik Przemysław R. <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2j94g$17b$...@a...news.tpi.pl...

    > sie

    > U mnie jest trochę inna sytuacja, bo nie mam prawa do zasiłku. Urząd nie
    > płaci za mnie ubezpieczenia, bo jestem studentem.
    > Pracuje dorywczo po kilka dni w miesiącu, więc nie chcę się
    wyrejestrowywać
    > z Urzędu Pracy.

    to czy masz prawo czy nie to jest malo istotne. jakos osoba zarejestrowana
    skladasz co miesiac oswiadczenie o dochodach i tam jest napewno napisane (i
    na 100 % to podpisales) ze jestes swiadom jaka grozi kara za skladanie
    falszywych oswiadczen. dla przypomnienia 3 latka max ogladania swiata w
    kratke. poza tym nie mozesz jako bezrobotny miec zadnych dochodow to jest
    podstawowy warunek bycia bezrobotnym. oczywiscie chodzi o dochody z pracy,
    najmu lokali i paru innych jeszcze rzecz. jest jednak wyjscie z sytuacji.
    mozesz zarejestrowac sie jako poszukujacy pracy. wtedy nie dotycza cie
    wszystkie obostrzenai tak jak bezrobotnych i mozesz sobie pracowac.

    tomek