PracaGrupypl.praca.dyskusje › pilne - pismo przewodnie przy składaniu pozwu do Sądu Pracy

  • 1. Data: 2004-10-13 07:18:56
    Temat: pilne - pismo przewodnie przy składaniu pozwu do Sądu Pracy
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Witam,

    Składałem juz kiedys pozew do Sadu pracy i pamietam, ze zabraklo mi pisma
    przewodniego, ktore musialem od reki tworzyc. Czy ktos moze mi pomoc i podac
    tekst jaki powinen znalezc sie na tym pismie ?? I w ilu egzemplarzach go
    przygotowac.
    Z gory dzieki.
    Pozdrawiam.

    T.

  • 2. Data: 2004-10-13 08:13:38
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    podac
    > tekst jaki powinen znalezc sie na tym pismie ?? I w ilu egzemplarzach go

    Jak składałem pozew do sądu pracy, żadnego takiego pisma nie wymagali-w
    pozwie była opisana dokładnie cała sytuacja. Pisać pomagała mi radczyni
    prawna i też nic nie wspominała na ten temat.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w sądzie

  • 3. Data: 2004-10-13 15:46:30
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    podobnie ja nie składając pozew do sądu nie spotkałem się z tego rodzaju
    pismem. Wiem tylko tyle, że jeżeli wartość przedmiotu sporu nie przekracza
    5000zł to postępowanie jest uproszczone a pozew musi być napisany na
    urzędowym formularzu - ja napisałem odręcznie no i musiałem poprawiać.
    Zgadzam się zreszta z Mikołajem - pozew wyjaśnia i opisuje prawie
    wszystko -dane stron, wartość przedmiotu sporu, opis i dowody - co trzeba
    więcej?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-14 08:16:22
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    No i zgadza sie. Nie wiem czemu mi sie wydawalo, ze ostatnio musialem cos
    pisac....

    dzieki, pozdrawiam

    T.