PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy z ofertami pracy w UK (branza IT_

  • 1. Data: 2004-10-13 07:00:26
    Temat: Serwisy z ofertami pracy w UK (branza IT_
    Od: "beks" <b...@p...onet.pl>

    witam,
    jesli znacie jakies "miedzynarodowe" serwisy gdzie pracodawcy z europy
    zachodniej publikuja swoje oferty z praca to bardzo prosze o informacje,
    szczegolnie interesuje mnie praca na Wyspach Brytyjskich

  • 2. Data: 2004-10-13 08:01:30
    Temat: Re: Serwisy z ofertami pracy w UK (branza IT_
    Od: "Drinkier" <N...@p...onet.pl>

    @newsgate.onet.pl...
> [...]
    > zachodniej publikuja swoje oferty z praca to bardzo prosze o informacje,
    > szczegolnie interesuje mnie praca na Wyspach Brytyjskich

    Here you are:
    http://www.champion.co.uk/home.htm
    http://jobs.nicemove.ie/home.asp
    http://www.jobcentreplus.gov.uk/cms.asp?Page=/Home
    http://jobsearch.monster.ie/
    http://www.jobserve.co.uk/

  • 3. Data: 2004-10-13 08:05:34
    Od: "Drinkier" <N...@p...onet.pl>

    part 2:
    http://www.gumtree.com/
    http://www.reed.co.uk/
    http://www.tntclassifieds.co.uk/

    and much more.....

    pzd

  • 4. Data: 2004-10-13 09:15:25
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "beks" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zachodniej publikuja swoje oferty z praca to bardzo prosze o informacje,
    > szczegolnie interesuje mnie praca na Wyspach Brytyjskich

    www.pracawwielkiejbrytanii.pl

    MM

  • 5. Data: 2004-10-13 11:49:25
    Od: i...@v...pl