PracaGrupypl.praca.dyskusje › kaufland - warunki ?

  • 1. Data: 2004-10-12 20:15:58
    Temat: kaufland - warunki ?
    Od: tumek <t...@k...chip.pl>

    potrzebuje opinii nt. pracy w ww. miejscu. Interesuja mnie stanowiska od
    kierownika stoiska wzwyz. z gory dziekuje.
    --
    pozdrawiam
    tuMEk

  • 2. Data: 2004-10-16 10:37:10
    Temat: Re: kaufland - warunki ?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    tumek napisał(a):

    > potrzebuje opinii nt. pracy w ww. miejscu. Interesuja mnie
    > stanowiska od kierownika stoiska wzwyz. z gory dziekuje.

    nie pracowalem w kauflandzie, ale jakos ostatnio w wyborczej pisali, ze
    po wygraniu sprawy przez pracownice biendronki, pracownicy kauflandu w
    poznaniu tez chca podac swojego pracodawce do sadu za ta same praktyki
    co biendronka. poszukaj na gazeta.pl, moze jeszcze nie jest w archiwum.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 3. Data: 2004-10-17 10:49:27
    Od: "Bionka" <b...@o...pl>

    > potrzebuje opinii nt. pracy w ww. miejscu. Interesuja mnie stanowiska od
    > kierownika stoiska wzwyz. z gory dziekuje.
> [...]

    Info z pierwszej ręki: w markecie Kauflandu w jednym z miast Polski pracował
    chłopak na stanowisku kasjera. Faktycznie został oddelegowany przez dyrektora
    marketu do jeżdżenia po mieście po innych marketach i porównywania cen
    produktów. Codziennie dostawał wydruki, ok. 100 stron. Jeździł własnym
    samochodem, nikt mu nie oddawał kasy za paliwo bo przecież formalnie pracował
    jako kasjer zatrudniony na 3/4 etatu.

    Chłopaka było mi cholernie szkoda, ale nie mogłam kwestionować poleceń szefa.

    Bionka