PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Odp: [ot] liczenie bułek
  • Data: 2003-03-13 12:40:32
    Temat: Odp: [ot] liczenie bułek
    Od: "michał t" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z niektórymi pracodawcami da się pożartować - inni tego nie znoszą, dobrze
    jest wprowadzić taką miłą atmosferę (choć nie zawsze sie da).....
    Ja staram się być zabawny (oczywiście z umiarem)...
    Np. ostatnio taki pan pyta się mnie ile chciałbym zarabiac - ja mu na to:
    milion.....Miliona nie dostałem ale pracę owszem :-)

    To nie są studia czwartej kategorii, gdzie piszesz brednie na kolosie i
    liczysz na to ,że wykładowca nie będzie czytał.... tu jeśli nie znasz
    odpowiedzi jakiej oczekuje pytający trzeba sobie jakoś poradzić. Czasem
    wystarczy uśmiech maksymalnie debilny. A moja odpowiedź, którą podałem we
    wcześniejszym poście była najdokładniejsza z wszystkich możliwych, więc
    prosze nie pisać ,ze to kretynizm - odpowiedź była na poziomie pytania.

    Liczyć mieszkańców nie możesz, bo nie wiesz ile kto zje bułek(czy zero czy
    5).
    Piekarnia ci nie poda ile sprzedaje.A i tak nie zadzwonisz do wszystkich.
    Jedyna szansa w statystykach.(Ktoś podał tez ,że można to jakoś pomnożyć
    ,podzielić i wyjdzie.Ale na tym trzeba się znać)

    pozdrowienia