PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: liczenie bułek
  • Data: 2003-03-13 13:15:19
    Temat: Re: liczenie bułek
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " Mackosa " wrote:

    > Po wykonaniu 20-30 telefonow (chociazby do firm z ksiazki adresowej, a
    > takze kilka do prywatnych domow) masz przypuszczalne dane.
    > Oczywiscie bierz poprawke statystyczna, bo nie wykonasz tylu
    > skutecznych i szybkich telefonow co dobry telemarketer :)

    30 badanych to za mało by jakiekolwiek generalizowanie było uprawnione.
    Nie wiem jaka liczba przebadanych jest potrzebana w Wawie, ale w Poznaniu
    jest to ok. 600 - 700 respondentów.
    Nie wspominajac o braku reprezentatywnosci. Ni ekazdy ma telefon ( a dosc
    specyficzna grupa nie ma), dzownisz w godzinach pracy - wiec dodzwonisz sie
    tez tylko do bardzo specyficznej grupy.

    Odnosnie do całosci - pytania tego typu rzadko maja jedna poprawna
    odpowiedz, chodzi raczej o sprawdzenie pomysłowosci, zdolnosci myslenia w
    sytuacji stresowej ( jest to niewatpliwie dodatkowy stres dla osoby bedacej
    na rozmowie kwalifikacyjnej).
    A to, ze osoba ktora rozpoczełą ten watek nei dostała tej posady zapewne
    wynika z innych czyikow niz niezadowlenie pracodawcy uzyskana odpowiedzia na
    to pytanie.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656