PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: Re: liczenie bułek
  • Data: 2003-03-14 23:31:05
    Temat: Re: Re: liczenie bułek
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Greg" <U...@o...pl> writes:

    > [ i ciach dowcip]
    >
    > Troche jak w stylu:
    > - Ile na niebie jest gwiazd?
    > - 432 194
    > - Niemozliwe!
    > - Jak nie wierzysz to sam sobie policz

    a bo ja wiem. pytanie takie zadane przez astronoma kandydatowi na
    astronoma mialoby jak najbardziej sens. po prostu, spodziewalnby sie
    on odpowiedzi w stylu: na polkuli polnocnej, przy bzchmurnym niebie
    golym okiem widoczne jest w przyblizeniu X (przepraszam, nie pamietam
    dokladnej liczby ale jest ona okreslona) gwiazd.

    i tyle.
    i pewnie to z bulkami bylo podobne.

    a moze bylo to pytanie na zaskoczenie i uczciwosc: sprawdzenie, jak
    kandydat sobie poradzi?

    od znajomego, co ma prywatna firme i przeprowadza interview wiem, ze
    srednio 80% osob, ktore sie zglaszaja, klamia w CV. i rozmowa zaczyna
    sie od "no dobrze, pisze pan, ze zna to i to?"
    - TAK!
    - no to niech mi pan powie, na czym polega to-i-to?
    - e.... hm.. nie pamietam...

    zenujace.
    --
    Nina Mazur Miller