PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Odp: nieuczciwi pracodawcy strona
    From: "Grzegorz B." <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: nieuczciwi pracodawcy strona
    Date: Wed, 7 Aug 2002 19:12:55 +0200

    > znajomy wpadł na pomysł aby stworzyć stronkę z adresami i danymi
    > nieuczciwych pracodawców ciekawe czy coś takiego już istnieje może ktoś
    wie
    > ??
    > jeżeli nie to jest to dobry pomysł

    Pomysł jest dobry, ale trochę ryzykowny. Bo jak odróżnisz rzeczywistego
    krętacza od np. nieuczciwej konkurencji? Trzeba by opracować jakieś kryteria
    wg których można by dodawać danego pracodawcę do listy.
    Wiem, że kiedyś w internecie było coś takiego jak czarna lista dłużników
    i było z tym sporo zamieszania w mediach.
    Grzegorz