PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy sięwyrejstrować z UP??

  • 11. Data: 2003-03-06 12:02:01
    Temat: Re: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    <d...@p...onet.pl> w news:7503.0000031e.3e66520c@newsgate.onet.pl
    napisał(a):

    > zeby tam pójść iw ypełnić odpowiedni formularz a takze
    > odczekac swoje w kolejce zmuszeni jestesmy zwolnić
    > sie z pracy zeby te sprawe załatwić!!!!

    Jeszcze mi sie przypomnialo... nie wiem jak w innych UP, ale w Bytomiu
    jest tak, ze osoby, ktore podjely prace i przychodza sie wyrejestrowac
    wchodza poza kolejka.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 12. Data: 2003-03-07 08:55:02
    Temat: Odp: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    co do podjecia pracy to moze to zglosic firma a ty w sumie jezeli pobierasz
    zasilek to musisz sie zglosic zeby podpisac oswiadczenie o dochodach za
    ostatni miesiac w ktorym byles zarejestrowany zeby wyplacili ci kase
    (warunek konieczny) co do umowy to z tego co wiem a wiem z autopsji (pracuje
    w up) urzedy niewymagaja ani orginalu ani kopii bo to tylko i wylacznie w
    twoim interesie jest zglosic podjecie pracy w terminie 5 dniu od podjecia a
    nie od otrzymanai umowy. moze sie tak zdazyc ze pracodawca nie wystawi ci
    umowy w tym terminie a zglosic musisz bo urzad moze cie ukarac za
    niezgloszenie pracy. jezeli nie pobierasz zasilku mozesz sie niestawic na
    termin i zostaniesz wyrejestrowany z okresem karencji 3 miechy i po sprawie.
    pozdrowki
    tomek

  • 13. Data: 2003-03-07 08:55:58
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    i jeszcze jedno. jak sie rejestrowales dostales napewno pouczenie co i jak
    masz robic i tam napewno jest to opisane.

    tomek