PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to ma sens waszym zdaniem ??? Bardzo prosze o info

  • 1. Data: 2003-03-05 08:10:42
    Temat: Czy to ma sens waszym zdaniem ??? Bardzo prosze o info
    Od: "Marcin Sikora" <m...@o...poznan.pl>

    Witam !

    Mam do was pytanie , jestem zainteresowany otwarciem agencji
    detektywistycznej zajmującej się tylko "zdradą " . Chodzi o niewiernych
    partnerów . Proszę was o wypowiedz czy waszym zdaniem będzie zainteresowanie
    tego typu usługami .
    Z góry wielkie dziki za odpowiedź .

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-03-05 08:13:05
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > detektywistycznej zajmującej się tylko "zdradą " . Chodzi o niewiernych
    > partnerów . Proszę was o wypowiedz czy waszym zdaniem będzie

    Zalezy gdzie mieszkasz i gdzie te agencje otworzysz. Np. w moim niewielkim
    mieasteczku - raczej sensu by nie bylo, bo i tak wszyscy o wszystkich
    wszystko wiedza :(
    Ale duze miasto - czemu nie.
    Mysle, ze bedziesz mial chetnych, ktorzy zleca ci wykonanie dla nich uslugi
    tropienia niewiernego meza lub zony.

  • 3. Data: 2003-03-05 11:14:04
    Od: m <m...@p...onet.pl>

    Marcin Sikora wrote:
    > Witam !
    >
    > Mam do was pytanie , jestem zainteresowany otwarciem agencji
    > detektywistycznej zajmuj?cej si? tylko "zdrad? " . Chodzi o niewiernych
    > partnerów . Prosz? was o wypowiedz czy waszym zdaniem b?dzie zainteresowanie
    > tego typu us?ugami .
    > Z góry wielkie dziki za odpowied 1/4 .
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    Drogi Marcinie masz juz pierwsze zlecenie
    pozdrawiam m.

  • 4. Data: 2003-03-05 18:41:18
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Sikora" <m...@o...poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:b44bk4$fvs$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin
    > Wszystko ma sens ,jeżeli twoje usługi nie będą wygórowane i dasz dobrą
    cenę to będzie zainteresowanie.
    Mi ten pomysł się podoba ,a nawet ciekawa praca.
    Powodzenia
    Obym nie musiała korzystać z twoich usług.

  • 5. Data: 2003-03-05 18:51:52
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    Możesz na mnie liczyć, jeśli będziesz potrzebował kogoś do prowokacji
    :-)))))))
    pozdr.Piotr

  • 6. Data: 2003-03-05 18:53:00
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    Ups... miało być post wyżej do Marcina.
    Sorki.

  • 7. Data: 2003-03-09 11:36:29
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    "Marcin Sikora" <m...@o...poznan.pl> wrote in message
> [...]
    > detektywistycznej zajmującej się tylko "zdradą " . Chodzi o niewiernych
    > partnerów . Proszę was o wypowiedz czy waszym zdaniem będzie

    Musiałbyś sie naprawde dobrze zareklamować. Najlepiej jakiś program w
    stylu: "Rozmowy w toku" czy inny talk show. Prawda jest taka, że sukces
    odnoszą nie Ci, którzy są mistrzami w swojej branży, ale potrafią sie
    doskonale reklamowac (np. Rutkowski, Tymochowicz etc).