PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOŁADOWANIA KART POP, TAK-TAK SIMPLUS za darmo + inne nagrody

  • 1. Data: 2003-03-05 19:41:55
    Temat: DOŁADOWANIA KART POP, TAK-TAK SIMPLUS za darmo + inne nagrody
    Od: "James" <n...@t...pl>

    DOŁADOWANIA KART POP, TAK-TAK SIMPLUS za darmo + inne nagrody

    Cześć, wysyłam ci to jeszcze raz bo to naprawde działa, z początku sam w to
    nie wierzyłem ale teraz jak mi doładowali telefon simplus 3xpo 50zł za okres
    odstycznia tego roku jak tam jestem zapisany to uwierzyłem!!! Uwierz i ty ,
    nic na tym nie tracisz, jedynie czysty zysk!!!
    Nowa polska firma płacąca za odbieranie sms'ów. Tym razem otrzymujemy
    punkty, które możemy wymienić na nagrody.
    Stawki punktowe są następujące:
    - 100 pkt za zapisanie się;
    - 50 pkt za każdego bezpośrednio poleconego;
    - 10 pkt za otrzymany sms;
    - 20 pkt za kontakt zwrotny z reklamodawcą.

    Za punkty można otrzymać:
    200 pkt:
    - dowolne logo z dostępnej bazy danych;
    - dowolny dzwonek z dostępnej bazy danych;
    - czapeczka z logiem MobileCLUB

    500 pkt
    - 5 dowolnych logo z dostępnej bazy danych;
    - 5 dowolnych dzwonków z dostępnej bazy danych;
    - film VHS do wyboru: (Wybierz Film VHS z Merlin.pl do 50zł)

    1000 pkt
    ** Doładowanie telefonu pre-paid:**
    - POP50
    - Simplus50
    - TakTak49
    - film na DVD do wyboru: (Wybierz Film DVD z Merlin.pl do 80zł);
    - CD-Rom z muzyką do wyboru: (Wybierz płytę z Merlin.pl do 70zł)

    Zapraszam do rejestracji (za darmo!):

    http://www.mobileclub.pl/club_form_add.asp?auth_logi
    n=nck