PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena A4

  • 1. Data: 2003-03-05 13:43:21
    Temat: wycena A4
    Od: "ordep" <o...@w...pl>

    Ile mogę rządać za przepisanie kartki tekstu formatu A4. Jakie są ceny
    takiej usługi. Napiszcie ile bierzecie. Aha, i czy jeżeli tekst jest w
    tabelkach to cena się zmienia czy nie. Z góry dziękuję za odp.

    ordep

  • 2. Data: 2003-03-05 18:21:15
    Temat: Re: wycena A4
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    ordep wrote:
> [...]
    ^^^^^^^
    To zalerzy, czy z buendami, czy bez....
    Myślem rze za karzdy buond morzesz rzondać dodatkowom opuatem.
    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493

  • 3. Data: 2003-03-06 00:52:33
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Marek A. Czepil napisał:

    > ^^^^^^^
    > To zalerzy, czy z buendami, czy bez....
    > Myślem rze za karzdy buond morzesz rzondać dodatkowom opuatem.

    Cos sie chyba przesunelo, u mnie jest rz po spolglosce p - ale komentarz
    OK! ;).

    Flyer

  • 4. Data: 2003-03-06 04:50:51
    Od: p...@o...pl

    Biorę za przepisanie strony standardowej 1800 znaków trzy złote.
    Zdarzyło się, że nie mogłam "wyrobić się" czasowo i podzleciłam wklepanie
    tekstu FIRMIE PRZEPISUJACEJ z ogłoszenia. Nie dość, że za stronę A4 (1800
    znaków to były u nich dwie strony)liczyli 3,50 zł, to jeszcze bez
    wcześniejszego uzgodnienia doliczyli 50% opłaty za ekspres, tekst sformatowali
    po swojemu, nie mówiąc już o tym, że błąd ortograficzny (!) - nie literówka -
    siedział ma błędzie. I na własne życzenie za swoje pieniądze wykonywałam tę
    samą pracę jeszcze raz.
    Kilka razy zdarzało mi się poprawiać ortografię, interpunkcję, stylistykę i
    zgodność z tekstem źródłowym prac dyplomowych przepisywanych przez amatorów
    szybkich zarobków.
    Jak powiedziała moja znajoma, która zaczęła zarabiać przepisywaniem: "muszę
    wyżej wyceniać stronę przepisanego tekstu, bo piszę wolno, więc mniej stron
    przepisze w ciągu godziny i nie zarobiłabym na tej pracy".

    Pozdrawiam konkurencję!

  • 5. Data: 2003-03-06 10:51:05
    Od: "ordep" <o...@w...pl>

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Myślę że 3 zł narazie wystarczy. Nie mam
    wiele do przepisania. Tak tylko w ramach "zajęć dodatkowych"
    pozdr
    ordep

  • 6. Data: 2003-03-06 11:58:05
    Od: "Grzegorz" <p...@w...pl>

    > Biorę za przepisanie strony standardowej 1800 znaków trzy złote

    Nie wiem gdzie dostajesz zlecenia na przepisanie strony za 3 złote. Jest to
    cena dwukrotnie wyższa od tego co ja biore i mysle że 3 złote to lekka przes
    ada. Ale jak masz zlecenia to gratuluje. W Krakowie ceną standardową jest ok
    2 zł.
    Zapraszam na moją stronę do zapoznania się z cennikiem.

    Pozdrawiam
    Grzegorz
    http://strony.wp.pl/wp/przepisuj

  • 7. Data: 2003-03-11 11:11:22
    Od: "Robert B." <b...@a...net.pl>

    Marek A. Czepil <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to> wrote:

    > ^^^^^^^
    > To zalerzy, czy z buendami, czy bez....
    > Myślem rze za karzdy buond morzesz rzondać dodatkowom opuatem.

    Czepiasz się słowa "przepisywanie"? :->

    PS. Ustaw czcionkę o stałej szerokości.

  • 8. Data: 2003-03-11 22:55:00
    Od: "KT" <s...@2...pl>